Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری که با حضور سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با همدلی بین مردم و مسئولان و به دور از سیاست بازی و منازعات بی نتیجه آینده خوبی برای قزوین متصور هستیم و باید برای تحقق آن همت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی اذعان کرد: قزوین موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی، فرهنگی و تاریخی و شرایط خاصی دارد و با قرار گرفتن در مسیر شمال به شمال غرب کشور و داشتن شبکه ریلی و جاده ای مناسب در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: چهار درصد محصولات کشاورزی را در این استان تولید می کنیم و با روش های نوین آبیاری درصددیم ضمن مدیریت منابع آبی به بهره وری در کار هم کمک کنیم.

این مقام مسئول یادآورشد: تنوع محصولات صنعتی خوبی داریم و در صادرات غیرنفتی نیز از وضعیت خوبی برخورداریم و با کسب رتبه اول در شوینده ها و شیشه از صنایع سبک و سنگین قابل توجهی برخورداریم که می تواند در شرایط امروز کشور موثر باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: ۷ هزار سال سابقه تمدنی و ۵۳ سال پایتخت ایران بودن از دیگر ظرفیت های این منطقه است و با جاذبه های گردشگری زیاد در کنار طبیعت زیبا و برخورداری از کوه و دشت و بیابان و جنگل و وجود قومیت های مختلف از ظرفیت بسیار بالایی برخورداریم که چهره فرهنگی منحصر بفردی در استان ایجاد کرده است.

وی اظهارداشت: از نظر علمی و دانشگاهی هم با بیش از ۵۰ واحد دانشگاهی جایگاه خاصی داریم و مرکز رباتیک کشور و آسیا هستیم و با طرح هایی که در دست اجراست قزوین به مرکز بزرگ علمی کشور تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: مدیران بیانیه رهبری را مطالعه کنند، شاید برخی نکات قبلا هم گفته شده اما امروز کامل تر، هما جانبه تر، با ادببات جدید و ارائه نکات تاره تریمسایل مطرح شده که بر اساس شعارهای انقلاب است که همه باید نصب العین کار خود قرار دهیم.

زاهدی اظهارداشت: رهبری روی شعارهای انقلاب تاکید کردند و چون این شعارها و اهداف مثل آزادی، عدالت و... مبتنی بر فطرت انسان است ماندگار خواهد بود و ما رسالت داریم به این بیانیه توجه کنیم و همان طور که رییس محترم جمهور گفتند برنامه های دولت هم با همین بیانیه شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اقتصاد مقاومتی تاکید و با امید بیشتر و انرژی بیشتر حرکت خواهیم کرد تا ضمن حل مشکلات مردم شعارهای انقلاب اسلامی محقق شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین ایران بازی دولت شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

آقای اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۹۸ بسیار خسارت دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: بیش از ۱۰ دستگاه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

رضا اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است که بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود هزار میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

 

دیگر خبرها

  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • ۱۰ نشانه که کودک شما در آینده فردی موفق و سازنده می‌شود
  • تاجیکستان درصدد پیوستن به پرونده افطاری است
  • سفر ۳ میلیون گردشگر به استان بوشهر