Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:09:10 GMT

تشریح اهم اقدامات معاونت عملیات ناجا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۰۳۸۰

 سردارحسین ساجدی نیا معاون عملیات ناجا درهمایش معاونت عملیات ناجا، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حریم و حرم، در تشریح اهم اقدامات معاونت عملیات ناجا در سال 97 ، اظهار داشت: اجرایی کردن و تحقق فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری، تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، ابلاغیه ها و دستورالعمل های سازمانی در حوزه مأموریتی این معاونت اولین اولویت کاری ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تهیه و برآورد طرح های عملیاتی، هدایت و نظارت در اجرای عملیات ها، فعال نگه داشتن و به روز آمدی فرماندهی کنترل ( مرفوک) ، اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در تمام استان ها (به جز دو استان ) و ... از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاری بوده است.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: تدوین کتاب جامع عملیاتی به صورت نوین و کتاب عملیاتی استان ها بر مبنای جغرافیا و جرم نیز از دیگر محورهای کاری این معاونت است.

سردار ساجدی نیا یادآور شد: اهتمام به تشدید فعالیت قرارگاه امام علی (ع) مطابق تدابیر و تعامل با نهادهایی چون سپاه پاسداران و بسیج از دیگر محورهای مأموریتی این معاونت است؛ در کنار این مهم ، علاوه بر برگزاری رزمایش ها در استان های مختلف، بر ارتقاء آمادگی و توان رزمی یگان ها نیز تمرکز ویژه ای داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ارتقاء آمادگی و توان یگان های تکاوری نیز به صورت جدی دنبال و اجرایی شد به گونه ای که امسال برای این یگان به صورت مستقل همایشی برگزار شد.

وی یادآور شد: در حوزه پدافند غیرعامل نیز اقداماتی صورت گرفته و امروز از نقشه راه  فرماندهی کنترل ناجا و رهنامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور رونمایی می شود.

معاون عملیات ناجا در خاتمه گفت: تلاش داریم سرباز شایسته ای برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خدمتگزاری صادق برای مردم باشیم و با آمادگی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها، مأموریت ها را با اقتدار دنبال و اجرایی می کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون امام راحل انقلاب نظم و امنیت جرم امام علی سپاه پاسداران بسیج فرماندهی انتظامی استان مقام معظم رهبری استان های مختلف امام علی بسیج مقام معظم رهبری نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است