Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی دوم اسفند ماه ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی شامگاه پنجشنبه با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین اختتامیه و تجلیل از چهره های ماندگار قرآنی با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان، محمد علی شجاعی استاندار، حسین فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مدیران فرهنگی، پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان برگزار خواهد شد.

اجرای تئاتر خیابانی در مرکز استان، کلنگ زنی زمین موسسه تخصصی نهج البلاغه در بجنورد- میدان جوادیه، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی در اختتامیه  در مرکز استان، کارگاه سبک زندگی قرآنی در سالن همایش سازمان تبلیغات جاجرم و اختتامیه هفته قرآن و عترت در مجتمع گلشن از برنامه های فردا ۵شنبه دوم اسفند ماه و همزمان با آخرین روز از هفته قرآن و عترت خواهد بود.

گفتنی است؛ اختتامیه هفته قرآن و عترت خراسان شمالی دوم اسفند ماه ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

هفته قرآن و عترت خراسان شمالی از ٢٧ بهمن ماه آغاز و تا دوم اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره قران و عترت فقهی زاده معاون قرآن و عترت هفته قرآن وعترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد