Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندرو مک‌کیب، مدیر موقت سابق اف‌بی‌ای گفت: به اعتقاد او این امکان وجود دارد که دونالد ترامپ به عنوان یک مامور دولت روسیه فعالیت داشته باشد.

 اندرو مک‌کیب در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان در مورد اینکه آیا ترامپ می‌تواند مامور وابسته به روسیه باشد، گفت: من فکر می‌کنم چنین امکانی وجود دارد و فکر می‌کنم به همین دلیل ما تحقیقاتمان را شروع کردیم و واقعاً دغدغه این را دارم که ببینم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات ارتباط ترامپ با روسیه، کجا این نتیجه را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات نظرهای مک‌کیب بعد از آن مطرح شد که او در صبحتهای پذیرفته بود بعد از اخراج جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌ای از سوی ترامپ تحقیقاتی را درباره عاملیت ترامپ برای مسکو آغاز کرده است و همچنین گفت: هیچیک از ۸ رهبر ارشد کنگره آمریکا هنگامی که او در ۲۰۱۷ آنها را در جریان قرار داد مخالفتی اعلام نکردند.

او چند روز پیش فاش کرد: مقامهای ارشد دولت آمریکا درباره امکان کنار زدن ترامپ از ریاست جمهوری با استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی بحث کرده بودند و راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا چند بار پیشنهاد داد بود که به صورت پنهانی گفت وگوهایش با رئیس جمهور آمریکا را ضبط کنند.

مک‌کیب چندی پیش با دستور ترامپ در حالی که تنها چند روز تا بازنشستگی‌اش باقی مانده بود از کار اخراج شد و از زمان اخراج شدنش مکرر به ترامپ حمله کرده است. او همچنین تبدیل به یکی از اهداف مورد علاقه ترامپ در توئیتر شده و ترامپ بارها به مک‌کیب از بابت سو رفتار حمله کرده و گفته که مواضع مک‌کیب حاکی از وجود یک دسیسه بزرگتر علیه او در وزارت دادگستری آمریکا است.

مک‌کیب در حال حاضر در سفری برای تبلیغ کتاب جدیدش با اسم "تهدید" که در آن به شرح دوران کاری‌اش در اف‌بی‌ای و همچنین تعامل با مقامهای کاخ سفید و وزارت دادگستری پرداخته، به سر می‌برد.

مک‌کیب درباره جلسه‌اش با ۸ رهبر کنگره گفت: هدف از گزارش داده شده به آنها این بود که این رهبران کنگره دقیقاً بدانند ما چه کار انجام داده‌ایم. او که در زمان دادن این گزارش به کنگره مدیر موقت اف‌بی‌ای بود تاکید کرد که دستور به انجام این تحقیقات داد اما با اینکه به تنهایی آن را انجام داده مخالفت کرد و گفت: این طرح را با تیمش و همچنین با وکلای اف‌بی‌ای و در عین حال نزد راد روزنستاین مورد بررسی قرار داده است.

او تصریح کرد: من به کنگره گفتم که ما چه کار کردیم، هیچکس اعتراض نکرد و هیچ اعتراضی نه بر مبنای قانون و یا قانون اساسی و نه بر مبنای حقایق مطرح نشد.

ماه گذشته میلادی بود که روزنامه نیویورک تایمز اولین بار گزارش کرد که اف‌بی‌ای تحقیقاتی درباره امکان همکاری داشتن ترامپ با روسیه بعد از اخراج جیمز کومی آغاز کرده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا

دادگاه عالی آمریکا امکان جریمه افراد بی خانمان به دلیل چادر زدن در مکان‌های عمومی را بررسی می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه عالی آمریکا امروز روند قانونی شدن اعطای مجوز به مقامات شهری برای جریمه کردن افراد بی خانمان به دلیل چادر زدن در مکان های عمومی را بررسی می کند.

براساس این گزارش دادگاه تجدیدنظر نهم حکم داد که مقامات شهری نمی توانند افراد بی خانمان را به دلیل چادر زدن در مکان های عمومی زمانی که هیچ پناهگاه دیگری نداشته باشند، جریمه کنند، گرچه شهرداری ها ضمن حمایت از این حکم خواستار تغییر این دیدگاه شدند.

در همین حال مقامات شهری اظهار کردند که محدودیت ها مانع از اجرای قوانین منطقی علیه چادر زدن در برخی مکان های عمومی می شود در حالی که حامیان افراد بی خانمان معتقدند یک تغییر می تواند به طور موثر بی خانمان های موجود را مجرم تلقی کند.

این دعوی قضایی از سوی مقامات شهر گرنت پس در ایالت اورگان مطرح شد. جایی که قوانین جدی در این باره اجرا می شود و افراد بی خانمان به ازای هر شب چادر زدن در مان های عمومی مبلغ 295 دلار جریمه می شوند.

وکیل شهرداری این شهر در این باره گفت: مسدود کردن این قانون، توجه به موضوع افزایش چادر زدن در مکان های عمومی را غیرممکن می کند. افرادی که اقدام به چادر زدن می کنند عموما افرادی ناامن، ناسالم و مشکل آفرین برای هر کسی هستند.

این در حالی است که همزمان با افزایش شدید بهای مسکن، نرخ بی خانمانی به رکورد بی سابقه ای رسیده است. بی خانمانی پدیده ای شایع در سواحل غربی است که هزینه های اجاره مسکن در آنجا بسیار بالاست و دمای معتدل تر باعث افزایش شمار بی خانمان ها در این منطقه شده است.

براساس آمارهای وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا، حدود 650 هزار بی خانمان در سراسر کشور وجود دارد که حدود یک سوم آنها در سواحل غربی زندگی می کنند.

در همین حال بحث در مورد این موضوع در مرکز متمم هشتم قانون اساسی آمریکا قرار گرفته که در آن حامیان افراد بی خانمان معتقدند جریمه کردن این قبیل افراد تنبیهی ظالمانه و غیرمعمول است.

شهرداران شهرهای سان فرانسیسکو، فونیکس و 20 دادستان جمهوری خواه دیگر از سراسر کشور، از دادگاه عالی خواستند تا هر چه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند. انتظار می رود حکم دادگاه در اواخر ماه ژوئن اعلام شود.

تشدید سرکوب بی خانمان‌ها در کالیفرنیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم