Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-آیت الله جزایری، امام جمعه پیشین اهواز گفت: به دلیل مشکلات جسمانی قادر به ادامه کار نیستم اما جلسات مربوط به عشایر را با اشتیاق شرکت می‌کنم.

 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صبح امروز در همایش عشایر لر، بهمئی و قشقایی خوزستان اظهار کرد: امروز که توفیق دیدار با عشایر بختیاری، لر، بهمئی و قشقایی را دارم، روز مبارکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایری که دلیرانه قد علم کردند و ایستادگی کردند. پیغام بیعت شما را طی امروز و یا فردا به مقام معظم رهبری می‌رسانم.

وی افزود: به دلیل مشکلات جسمانی قادر به ادامه کار نیستم اما جلسات مربوط به عشایر را با اشتیاق شرکت می‌کنم.

آیت‌الله جزایری با اشاره به صحبت‌های برخی سران عشایر، عنوان کرد: بیانات شما بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های درس، اظهار کرد: امروز درس خارج فقه با طلبه‌های جوان و فرزندان شما برگزار می‌شود. درس خارج یعنی تمرین اجتهاد است. اجتهاد مطلق قله رفیعی است و دست یافتن به آن بسیار مشکل است.

وی افزود: جلسه درس باید برقرار باشد و زمانی برخی علما به‌وجود می‌آیند که سال‌های زیادی درس خواندند و مجتهد شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به شایعات منتشر شده ازسوی دشمن درخصوص طلبه‌ها، گفت: اجتهاد از جهاد مستمر بسیار سخت‌تر است. طلبه‌ها را تشویق کنید، طلبه‌ها زاهدانه و مخلصانه تحصیل می‌کنند.

وی افزود: در ارتباط با رنج‌هایی که به مردم وارد می‌شود، طلبه‌ها احساس ناراحتی می‌کنند و در شادی و ناراحتی با مردم و عشایر شریک هستند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌ای نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی (ره) گفت: بنا بره فرمورده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است، به طورقطع عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به هدف قرار دادن ریزپرنده‌های دشمن از طریق پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش را تثبیت کردند، در آن هنگام دشمنان و برخی افراد در داخل که نادان بودند مبحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند، اما امام خمینی (ره) بر خلاف همه این نظر‌ها فرمودند در این روز ارتشیان با تمامی تجهیزات خود در خیابان‌ها رژه بروند و مردم نیز از آنها استقبال کنند و ارتش اسلامی نام‌گذاری کردند.
خطیب جمعه اصفهان باگرامیداشت دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) گفت:نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.
آیت الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است، دشمنی که ادعای گنبد آهنین داشت در ابتدا با عملیات طوفان الاقصی و در ادامه عملیات وعده صادق بهم ریخت.

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳