Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:40:35 GMT

سامانه بارشی امشب از آسمان سمنان خارج می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۰۷۲۲

سامانه بارشی امشب از آسمان سمنان خارج می شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه فعال بارشی نواحی شرقی و شمالی تا بعداز ظهر امروز چهارشنبه به تدریج از استان خارج می شود.

غلامرضا حسنی غربا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، روزهای پنجشنبه و جمعه، جوی به نسبت پایدار گاهی با وزش باد و ابرناکی در غالب این استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با خروج سامانه بارشی از امشب، در 24 ساعت آینده دمای هوا بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش نسبی دارد.
حسنی غربا ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دیباج با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و حسینان با 15 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بود و کمینه دمای هوای شهر سمنان یک و بیشینه دما 11 درجه سانتیگراد بود.
وی با بیان اینکه دیباج با 5.2 سانتیمتر بیشترین میزان بارش برف در 24 ساعت گذشته را داشت، افزود: بیشترین میزان بارش باران نیز با 5.3 میلیمتر در این مدت مربوط به رضوان بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین سرعت وزش باد در استان در این مدت، مربوط به دامغان با 61 کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي پيش بيني سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، از روز دوشنبه تا چهارشنبه در استان سمنان سامانه بارشی فعال خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه (با شدت بیشتر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه)، سبب بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و تگرگ و مه آلودگی در نواحی سردسیر و کوهستانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان