Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،جلسه شورای اداری شهرستان  پارس آباد با حضور فرماندار امام جمعه فرمانده سپاه  دادستان و دیگر مدیران و مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری    پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان   پارس آباد در این نشست با تسلیت  حملات ناجوانمردانه تروریستی منافقین به اتوبوس حامله نیروهای بسیج در اهواز و محکوم کردن این حمله وحشیانه گفت:  مستاصل شدن دشمنان اسلام و انقلاب از جمهوری اسلامی و موفقیت‌های آنان در صحنه های ملی و بین المللی سبب بروز اینگونه اقدامات  تروریستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی از حضور گسترده  و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در صحنه موجب نشان دادن ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد ه است.

رئیس شورای اداری شهرستان   پارس آبادرونمایی از دستاوردهای جدید در حوزه دفاعی توسط نیروهای مسلح را حصار امنی برای کشور دانست و گفت: دستاوردهای پیشرفته و روز افزون نیروهای مسلح در زمینه دفاعی موجب عصبانیت و خشم استکبار و دشمنان ملت و ایجاد حصار امنی برای مردم و مرزهای کشور شده است.

فرماندار شهرستان   پارس آباد حضور گسترده مردم را لایق قدرشناسی دانست و گفت: حل مشکلات و معضلات مردم همچنین تکریم ارباب رجوع  از سوی مسئولین جزو تاکیدات و اصرارهای نخست ماست.

علایی همچنین بر پرداخت حقوق پرسنل در آستانه ایام عید نوروز تأکید کرد و گفت:  شرکت ها و موسسات دولتی و غیر دولتی باید تا پایان سال معوقات پرسنل خود را پرداخت نمایند  تا مردم در آخر سال دچار گیر و گرفتاری نشوند و به موقع مایحتاج خود را خریداری نمایند.

وی به تعامل مسئولان و مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید موکد کرد و گفت : هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگاران و فعالان رسانه ای را به به دلیل نقد و انتقاد یا بهانه های دیگر ندارد و اگر موردی هم پیش بیاید باید با گفتگو و تعامل بین یکدیگرحل و فصل شود.

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان    پارس آباد نیز در این  نشست حضور گسترده مردم را مایه مباهات دانست و گفت: حضور گسترده مردم در خیابانها مشت محکمی بر دهان امریکا و دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام رشادی  در بخش دیگری از بیانات خود گفت:  با این که دشمنان اسلام و انقلاب شب و روز در بوق و کرنا کرده بودند که مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جهت گرانی و تورم افسار گسیخته در راهپیمایی مشارکت نخواهند کرد، اما مردم با بصیر ایران با حضورشان  امید دشمنان را به یاس مبدل کردند.

امام جمعه   پارس آباد تصریح کرد:  مسئولان و مدیران در برابر اراده مردم باید سر تعظیم فرود آورده و قدر این نعمت عظیم را بدانند و شب و روز برای حل مشکل آنان تلاش نمایند.

حجت الاسلام رشادی گفت:  مسئولان طلبکار مردم نیستند بلکه مردم  از مسئولین طلبکار هستند و دقت کافی در مراجعات و مطالبات مردم به خرج دهند تا مردم را از نظام و انقلاب  دلسرد ننمایند.

وی هوش و ذکاوت و سکانداری مقام معظم رهبری را در  هدایت و پیش ‌بینی‌ حضور مردم ستودنی دانست و گفت: مقام معظم رهبری قبل از ۲۲ بهمن رجز خوانی های ضد انقلاب و استکبار را در خصوص عدم حضور مردم در ۲۲ بهمن بی تاثیر خوانده و  از حضور گسترده و باشکوه مردم در این روز تاریخی خبر داده بودند.

سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه    پارس آباد نیز در این نشست با تجلیل از حضور باشکوه مردم  در ۲۲ بهمن آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: این حضور دشمنان را بیش از پیش سرخورده و مایوس کرد و خط بطلانی بر خیال باطل  و یاوه گویی های  آنان کشید.

سرهنگ نوری همچنین از حضور سردار جعفری طی روزهای آتی در این شهرستان خبر داد و گفت:   در روزهای آتی با حضور سردار جعفری در این شهرستان از طرح ها و پروژه های  بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان    پارس آبادرونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج از افتتاح نه پروژه در سطح شهرستان   پارس آبادخبر داد و گفت: ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور از سوی بسیج سازندگی سپاه در این برنامه بهره‌برداری خواهد شد که سهم شهرستان    پارس آباداز این پروژه ها به تعداد  ۹ باب می باشد.

وی همچنین از شناسایی ۵۶ پروژه  دیگر  در سطح شهرها و روستاها خبر داد و گفت: قرارگاه بسیج سازندگی در راستای پیشرفت و توسعه منطقه ۵۶ پروژه مربوط به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را اشناسایی کرده و به ترتیب جرایی خواهد کرد.

علیرضا ارژنگی مسئول میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان   پارس آباد  نیز گزارشی از وضعیت این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ارائه کرد و عنوان داشت:  آزادسازی تپه نادری از حصار نیروهای امنیتی سبب توسعه روز افزون گردشگری در این منطقه خواهد شد.

ارژنگی از صدور ۱۰۲ مورد مجوز مشاغل  در این شهرستان خبر داد و افزود: ۶۰ نفر در حوزه ورنی بافی و ۳۵ نفر نیز در حوزه صنایع دستی در این شهرستان بیمه خدمات درمانی دریافت کرده اند.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان  از افتتاح موزه مردم شناسی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: موزه مردم شناسی شهرستان  واقع در پارک ولیعصر پایین‌تر از فرمانداری در دست احداث است و بزودی به بهره بردرای خواهد رسید.

وی به تشریح قدمت قلعه یا دژ تاریخی  اولتان در این شهرستان پرداخت و افزود:  این قلعه ۲۲۰۰ سال پیش در دوره اشکانیان ساخته شده و در آن دوره جزو  مستحکم ترین و نفوذ ناپذیر ترین دژ امن در جهان به شمار می آمده است.

ارژنگی به شناسایی  ۱۰۷ مورد آثار دیگر درزمینه‌ی میراث تاریخی اشاره کرد و  اظهار داشت: ۴۳ مورد از این آثار قابلیت ثبت را دارند اما نیازمند تخصیص اعتبار میباشند.

در پایان این نشست  از روسا و مدیران ادارات و دیگر دست اندرکاران که در برنامه ریزی و اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن  مشارکت داشتند با اهدای لوح تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از فرماندار شهرستان  توسط فرمانده سپاه ناحیه   پارس آباد و نیروی انتظامی تجلیل بعمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار خشم سالن اجتماعات شورای اداری مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲ در قالب برنامه «مردم سلام» که در مسجد قبای ملک‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه از جهت وسعت بیشترین وسعت را به خود اختصاص داده است و حاشیه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، افزود: در همین راستا در مساجد، معابر و در شهرداری منطقه ۱۲ برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و ارتباط خوبی با مردم وجود داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در محلات این منطقه گفت: در محله «محمود آباد» سعی شده است با آسفالت معابر، بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

رسالت با اشاره به وجود بزرگترین پارک در محله محمودآباد افزود: این پارک در سال ۱۴۰۲ دیوارکشی شد.

وی با اشاره به مشکل محله عاشق آباد، بن بست ترافیکی این محله و ضرورت دسترسی به خیابان امام خمینی (ره) به عنوان خواسته مردم این منطقه گفت: در محله عاشق آباد معضل ترافیکی به واسطه میدانی که مسجد وسط آن قرار دارد، به‌وجود آمده است که امسال بخشی از آزادسازی آن انجام خواهد شد، همچنین ورزشگاه بزرگ منهاجی در این منطقه افتتاح شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه آزادسازی‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: تنها در یک مورد ۲۵ میلیارد تومان برای آزادسازی یک خانه انجام شد و شهرک کوثر به محله عاشق‌آباد وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مهدیه گفت: آسفالت و اصلاح معابر و ساخت مسجدی با همکاری اهالی که به‌زودی افتتاح خواهد شد، از جمله این اقدامات است.

رسالت گفت: در محله و شهرک امیرکبیر که تعداد زیادی از صنعتگران در این بخش حاضر هستند، طی ۲ سال چهار خیابان ساخته شد که ۲ خیابان به‌طور رسمی افتتاح شد و ۲ خیابان دیگر در آینده افتتاح خواهد شد، همچنین در این محله نماد صنعت در مرکز میدان نصب شد.

وی با بیان اینکه در محله ملک‌شهر یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی در محله علیخانی برطرف شد و پارکینگی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، ادامه داد: برای پیاده‌روسازی و اصلاح آسفالت اقداماتی انجام شده و فرهنگسرای جدیدی کلنگ‌زنی شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که از ۱۰ سال پیش در دستور کار شهرداری منطقه بوده، تملک پردیس خانواده است که در حال حاضر ۷۰ درصد آزادسازی آن انجام شده است و فاز نخست آن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در این ۲ سال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

کد خبر 747334

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید