Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان برای تأمین سبد غذایی ۲۹۶۶ کودک زیر پنج سال توسط این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد نظری امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌ منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال طرح «هم‌ سفره» را در برنامه کاری خود اجرا می‌ کند، گفت: در همین زمینه 2966 کودک زیر پنج سال از سبدهای غذایی این نهاد در سال جاری بهره‌ مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده در زمینه سبد غذایی کودکان را دو میلیارد و 728 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: کودکان زیر پنج سال که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از طریق مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

 

نظری با اشاره به اینکه سبدهای غذایی کودکان شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن است، افزود: کودکان تحت حمایت این طرح در فاصله زمانی ۶ ماهه مورد پایش قرار می‌ گیرند تا در صورت بهبودی از چرخه حمایت خارج و کودکان دیگر جایگزین شوند.

 

وی از دیگر برنامه‌ های این نهاد را تأمین سبد غذایی برای مادران باردار و شیرده اعلام کرد و گفت: در این زمینه و با هدف جلوگیری از تولد کودکان دچار سوء تغذیه چهار میلیارد و 860 میلیون تومان در سال جاری برای سبد غذایی 45 مادر باردار و شیرده توسط این نهاد هزینه شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در خصوص ارتقاء شاخص‌ های بهداشتی نیز هشت میلیون و 566 هزار تومان در قالب سبدهای بهداشتی برای دانش آموزان ساکن در خوابگاه‌ های کمیته امداد و سایر مددجویان هزینه شده است.

 

شایان ذکر است مردم خیر و نیکوکار می‌ توانند برای شرکت در طرح «هم‌ سفره» و کمک به تغذیه کودکان نیازمند به آدرس http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل سرلشگر باقری حضرت عباس حضرت ام البنین سلام الله علیها انقلاب به روایت هنر تشییع پیکر شهید استان بوشهر سرلشکر باقری اصفهان شاخص های بهداشتی سوء تغذیه کودکان مادران باردار سبد غذایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از حمایت از تولید آثار نویسندگان بومی در ادبیات کودک و نوجوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا داوری، شامگاه دوشنبه، در آیین رونمایی از دو کتاب‌ شعر کودک در لرستان، گفت: کتاب‌های شعر کودک مهمان کوچه گردآوری و تدوین اسماعیل الله‌دادی و مامان من باباست به قلم نسترن حاتمی رونمایی شد.

او با قدردانی از مجموعۀ حوزه هنری به‌دلیل نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان، اضافه کرد: این حوزه در لرستان مغفول مانده‌ است.

رونمایی از 26 عنوان کتاب "ایثار و شهادت" در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه بزرگان حوزۀ کودک و نوجوان در این استان ناشناخته مانده‌اند، یادآور شد: برگزاری جلسات رونمایی کتاب به معرفی فعالان این عرصه کمک می‌کند.

داوری اعلام کرد: تولید آثار نویسندگان بومی در ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم ادبیات کودک و نوجوان با حمایت‌های مسئولان و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی به جایگاه اصلی خود در این استان برسد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • غذا‌هایی که به صورت طبیعی باعث تقویت استخوان کودک شما می‌شود
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • ۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند