Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان دمای هوا در بسیاری از شهرهای استان به زیر صفر درجه رسید به طوری که به جز دو شهر شمالی استان تمامی شهرها با کاهش محسوس دما مواجه شدند.

طی ساعات گذشته در شرایطی دمای هوای شهر اردبیل به هفت درجه زیر صفر رسید، در دیگر مناطق مرکزی و جنوبی استان نیز شرایط تقریبا مشابهی برقرار شد تا کمینه دمای رخداده در سرعین و مشگین‌شهر به ترتیب به هشت و پنج درجه زیر صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، طی اعلام سازمان هواشناسی سامانه سرد و بارشی از امروز از تمامی مناطق استان خارج خواهد شد تا آسمانی صاف تا نیمه ابری را تا اواخر هفته جاری شاهد باشیم.

در این مدت در طول روز افزایش چند درجه‌ای دما پیش‌بینی شده اما همچنان در ساعات شب و منتهی به صبح دما به زیر صفر درجه خواهد رسید.

با اعلام سازمان هواشناسی برای روز پنجشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی شده و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و مه موقتی دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 4547644

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هواشناسی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس