Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کبدی شهرداری شبستر و تیم ملی جوانان ایران برای برگزاری دیدار فینال دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی از ساعت ۱۳ امروز به مصاف هم می‌روند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدارهای نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی صبح امروز برگزار و تیم‌های راه یافته به فینال این رقابت‌ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های عراق (الف) و شهرداری شبستر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 50-20 تیم شهرداری شبستر به پایان رسید.

در دومین دیدار نیز تیم‌های عراق (ب) و تیم ملی جوانان ایران با هم دیدار کردند که شاگردان موسوی در این بازی توانستند با نتیجه 54-22 حریف خود را شکست داده و به فینال برسند. با نتیجه این دیدارها تیم‌های شهرداری شبستر و تیم ملی جوانان ایران در دیدار فینال مسابقات که از ساعت 13 برگزار می شود، به مصاف هم می‌روند.

مسابقات بین‌المللی کبدی ـ شبستر|‌ سرمربی عراق(ب): از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردار هستیممسابقات بین‌المللی کبدی ـ شبستر|‌ تکلیف تیم‌های صعودکننده به نیمه‌نهایی مشخص شدمسابقات بین‌المللی کبدی ـ شبستر|‌ سرمربی تیم عراق: ایران رقیب اصلی ما در راه قهرمانی استمسابقات بین‌المللی کبدی ـ شبستر|‌ سرمربی تیم ملی جوانان ایران: گرجستان حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش تسنیم، دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی از روز گذشته به میزبانی شبستر آغاز شده و امروز به پایان رسید. این رقابت‌ها با حضور 7 تیم از کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، گرجستان، ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6081638

دیگر خبرها

  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی