Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:18:05 GMT

سامانه بارشی امشب از آسمان سمنان خارج می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۰۹۲۶

سامانه بارشی امشب از آسمان سمنان خارج می شود

غلامرضا حسنی غربا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، روزهای پنجشنبه و جمعه، جوی به نسبت پایدار گاهی با وزش باد و ابرناکی در غالب این استان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: با خروج سامانه بارشی از امشب، در 24 ساعت آینده دمای هوا بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش نسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی غربا ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دیباج با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و حسینان با 15 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بود و کمینه دمای هوای شهر سمنان یک و بیشینه دما 11 درجه سانتیگراد بود.
وی با بیان اینکه دیباج با 5.2 سانتیمتر بیشترین میزان بارش برف در 24 ساعت گذشته را داشت، افزود: بیشترین میزان بارش باران نیز با 5.3 میلیمتر در این مدت مربوط به رضوان بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین سرعت وزش باد در استان در این مدت، مربوط به دامغان با 61 کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان سمنان بارش باران بارش برف وزش باد هواشناسی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن محمدی مقدم گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا جمعه ۳۱ فروردین تا سه شنبه هفته آینده با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابر‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اظهارداشت: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دما‌ها روندی افزایشی خواهند داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد