Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک خودروی سمند با عابری پیاده در جاده آستانه اشرفیه – کیاشهر در محدوده روستای لاکوژده، مرد 48 ساله در راه انتقال به بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه جان باخت.

وی افزود: این خودرو پس از برخورد با عابر پیاده از مسیر منحرف شده و پس از برخورد به 2 خودروی سواری ال 90 و پژوی آردی که کنار جاده پارک شده بود، وارد یک مغازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرعت غيرمجاز جان عابر پياده را گرفت

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه به رانندگان خودروها صدمه ای وارد نشده است، تصریح کرد: علت این تصادف مرگبار انحراف به راست خودروی سمند، تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده سمند در کنترل خودرو بود.

انتهای پیام/ع

تصادف مرگبار در جاده آستانه اشرفیه – کیاشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه امروز جمعه، یک دستگاه خودرو سمند دچار حادثه و واژگون شد که با توجه به شدت حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی از واژگونی خودرو سمند در محور نورآباد به گورچک از توابع شهرستان شازند خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۷ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6082575

دیگر خبرها

  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • کشته شدن دو عابر پیاده
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم