Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ژاپنی‌ها مثل سایر ورزش‌های خود بسیار منظم و باثبات هستند و ما روز سختی را مقابل آنها خواهیم داشت. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین‌طبع، پیش از شروع تمرین صبح امروز تیم ملی بسکتبال ایران اظهار داشت: بازیکنان برای دو دیدار پیش رو مقابل ژاپن و استرالیا کاملا‌ آماده هستند و امیدوارم دو بازی بسیار خوب مقابل این دو تیم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استرالیا صعود خود را به جام جهانی از قبل تثبیت کرده و با ترکیبی متفاوت مقابل ما به میدان خواهد آمد. بازی با ژاپن برای ما بسیار مهم است و ما به دلیل داشتن امتیاز میزبانی باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد ترکیب نهایی تیم ملی گفت: ترکیب تیم ملی مشخص شده و بعد از تمرین امروز آن را اعلام خواهم کرد. ما می‌توانیم در این دو بازی از هر 15 بازیکن حاضر در اردو استفاده کنیم.

شاهین‌طبع در مورد دیدار با ژاپن تاکید کرد: ژاپنی‌ها نسبت به دیدارهای قبلی دو تغییر در تیم خود داده‌اند. دو بازیکن اصلی در کنار آنها نیستند ولی بازیکن دو رگه آمریکایی آنها این تیم را در تهران همراهی می‌کند. ژاپنی‌ها مثل سایر ورزش‌های خود بسیار منظم و باثبات هستند و ما روز سختی را مقابل آنها خواهیم داشت.

وی درباره حضور احتمالی ایران در جام جهانی تصریح کرد: ما پیش از این دو دوره در جام جهانی حاضر بوده‌ایم ولی شرایط خوبی در این مسابقات نداشتیم. شاید بهترین عملکرد ما دیدار مقابل صربستان و فرانسه در جام جهانی گذشته بود ولی اگر در این دوره جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم کیفیت و عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان درباره مایک رستم‌پور دورگه ایرانی - آمریکایی حاضر در اردوی تیم ملی گفت: او بازیکن خوبیست ولی چیزی اضافه‌تر از سایر بازیکنان ندارد. با این حال می‌توانیم از توانایی‌های او در دیدارهای بعدی استفاده کنیم.

داودی: حدادی یک برند برای بسکتبال به حساب می‌آید/ بدون او هم باید برای پیروزی تلاش کنیم

 

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش همشهری آنلاین، ذوب‌آهن در حالی روز یکشنبه موفق به شکست آلومینیوم اراک شد که بازی تا دقیقه ۹۲ بدون گل مساوی بود ولی در این لحظه فردین یوسفی برای تیم میزبان گل زد و زمینه‌ساز برد مهم تیمش در فولادشهر بود. یوسفی در مصاحبه با همشهری آنلاین در خصوص برد تیمش برابر آلومینیوم گفت: «می‌دانستیم بازی سختی داریم چون حریف ما جزو تیم‌های سرسخت لیگ است ولی کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود. با اینکه حتی بعد از گذشت ۹۰ دقیقه هم گل نزده بودیم ولی به برد امیدوار بودیم و خیلی خوشحالم که به حقمان رسیدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.»

یوسفی که در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۲ گل اول تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: «خیلی خوشحالم که در آن لحظه حساس گل زدم و حسی که داشتم قابل توصیف نیست. من فقط نتیجه زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کردم و امیدوارم باز هم برای ذوب‌آهن گل بزنم.»

او در مورد اینکه چرا تیمش در چند هفته نتایج ضعیف گرفت، خاطرنشان کرد: «در چند بازی بدشانس بودیم و برد را با تساوی یا باخت عوض کردیم ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. الان در رده هفتم هستیم ولی تلاش می‌کنیم که تا پایان لیگ ۲-۳پله در جدول صعود کنیم.»

یوسفی در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور در جام حذفی که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: «این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.»

کد خبر 846400 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است + فیلم