Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:07:53 GMT

رییس مرکز نظارت بر تیم ‌های ملی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۰۶۷

رییس مرکز نظارت بر تیم ‌های ملی معرفی شد

تهران - ایرنا - طی حکمی از سوی رییس کمیته ملی المپیک، «پیمان فخری» رییس مرکز نظارت بر تیم ‌های ملی شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حکم «سید رضا صالحی امیری» برای «پیمان فخری» آمده است: با عنایت به رویکرد جدید کمیته ملی المپیک و اهمیت این مرکز انتظار دارد ضمن اجرای کلیه امور محوله با توجه به ماده بیست و یکم اساسنامه کمیته ملی المپیک، نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه معمول داشته و مراتب را بصورت ماهیانه گزارش کنید:
هدایت، نظارت و ارزیابی برنامه و عملکرد فدراسیون‌های ورزشی در هنگام آماده ‌سازی و شرکت در رویدادهای بین المللی تحت پوشش کمیته ملی المپیک که در راس آنها، بازی‌های المپیک و آسیایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همکاری نزدیک و تعامل صمیمانه با مسوولان فدراسیون‌ها بویژه سازمان تیم‌های ملی آنها در جهت پیشبرد برنامه مصوب و نیز ارائه نظارت اصلاحی به منظور بهبود روند آماده‌سازی ورزشکاران تیم‌های ملی.
بررسی و ارائه گزارش تحلیل فنی-مدیریتی و تصمیم‌سازی در رابطه با شرکت در رویدادهای ورزشی چند رشته‌ای که در دستور کار هیات اجرایی قرار می‌گیرند.
انجام اقدامات لازم در خصوص حضور شایسته کاروان‌های ورزشی کشور در بازی‌های مختلف با هماهنگی و همکاری سرپرستان کاروان‌های اعزامی
پیمان فخری هم اکنون به عنوان سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر فعالیت می کند و با این تیم عنوان پنجم جهان را نیز کسب کرده است.
ورزشی**9128**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كميته المپيك تيم هاي ملي پيمان فخري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت