Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم دریای حرب ده محمودآباددر فینال جام حذفی باشگاه‌های مازندران با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم شادروان هادی نوروزی بابل پیروز شد تا به عنوان نماینده مازندران به جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور راه پیدا کند.

این مسابقات که با حضور ۲۸ تیم از لیگ برتر، لیگ دسته یک و دسته دوم فوتبال باشگاه‌های مازندران آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران در آخرین روز ماه بهمن  بین دو تیم دریای حرب ده محمودآباد و شادروان هادی نوروزی بابل در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که محمدآبادی‌ها با دبل محمد یوسفی و تک گل صابر حسن پور، یاران نوروزی بابل را از پیش رو برداشت.

دریای حرب ده محمودآباد برای رسیدن به فینال به ترتیب تیم‌های اتحاد دارابکلا میاندرود، شهروند رامسر قهرمان لیگ برتر و درخشان فریدونکنار را شکست داد.

سال ۹۷، سال موفقی برای نماینده فوتبال محمودآباد بود، چرا که دریای حرب ده پیش از نیز عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر بزرگسالان مازندران، کسب کرده بود.

آخرین قهرمانی محمودآبادی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های توسط تیم خزر محمودآباد در سال ۸۹ به دست آمد که این تیم در فینال رقابت‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حریفش طپش قائمشهر را شکست داد.

انتهای پیام/ م

برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران