Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مراسم عزاداري سالروز وفات حضرت ام‌البنين(س)و روز تکريم مادران و همسران شهدا به همت دفتر دانش پژوهان و تشکل هاي شاهد و ايثارگر و با حضور خانواده معظم شهدا و ايثارگران در حسينيه شهيد کاشي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام علي سرلک در اين مراسم که دوشنبه 29 بهمن 97 در شب وفات حضرت ام‌البنين(س) برگزار شد، با اشاره به مقام شهدا گفت: شهدا کساني هستند که به اين عالم آمدند و زنده شدند و در حقيقت جريان حيات را درک کردند زيرا نجواي خداوند را شنيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند در قرآن به انسان‌ها خطاب مي‌کند که نبايد شهدا را مرده قلمداد کنيد زيرا شهيد کسي است که پاسخ خدا را داده و جريان ممتاز عالم است و به همين جهت شهيد زنده محسوب مي شود.
وي اظهار داشت: جريان شهادت در چهار نسل در کشور وجود داشته است؛ نخست کساني که در مبارزه با رژيم شاهنشاهي به شهادت رسيدند. دوم رزمندگاني بودند که در دفاع مقدس جان خود را در دفاع از ميهن و انقلاب از دست دادند. پس از آن جريان شهادت با آمدن شهداي تفحص شده همچنان ادامه پيدا کرد تا به چهارمين نسل يعني مدافعان حرم رسيديم و اين جريان عظيم همچنان ادامه دارد.
اين مراسم با حضور حجت الله اماني مديرکل حوزه رياست بنياد و عادل مهري مديرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل هاي شاهد برگزار شد و مداحان به ذکر مصيبت حضرت ام البنين (س) و خاندان عصمت و طهارت پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم عزاداري ام البنين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد