Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:13:03 GMT

15 گروه موسیقی همزمانی فجر گیلان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۳۸۳

15 گروه موسیقی همزمانی فجر گیلان معرفی شدند

رشت - ایرنا - مسئول انجمن موسیقی گیلان ، 15گروه همزمانی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان را معرفی کرد.

علی احمدی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 15 گروه موسیقی در 16 نوبت از چهارم تا دهم اسفندماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت میزبان علاقه مندان به هنر موسیقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دو نوازی کمانچه و دودوک به سرپرستی حسام اینانلو و رضا عسگر زاده، ارکستر 'ما' به سرپرستی مهرداد فقیری ، دورگ به سرپرستی بهرام کریمی و امیر عاشورپور ، گروه موسیقی نواحی گیل و دیلم به سرپرستی محمدرضا شاه نوری ، جلیل به سرپرستی جلیل شعاع و ماخولا تا پایان ششم اسفندماه اجرای برنامه خواهند داشت.
وی ادامه داد: روشنا به سرپرستی مظفر شفیعی، فسانه به سرپرستی محمد علی خودشناس و محمد صالح غلامی دیلمی، مونهد به سرپرستی مسعود دلجو ، رسیتال ویولن و گیتار به سرپرستی نوید شعبانزاده و الهه اسماعیلی فر ، نهفت به سرپرستی حمید دلیری و رامین متبسم، نواحی آوای مهر به سرپرستی محمد آفریدون و ارکستر فیلارمونیک گیلان به سرپرستی کیوان حبیب زاده و پدرام فر یوسفی تا دهم اسفند ماه اجرای برنامه خواهند داشت.
احمدی فر یادآور شد: جشنواره یادشده همزمان با ١٥ استان کشور از چهارم اسفندماه در گیلان برگزار می‌شود و مخاطبان هنر موسیقی می‌توانند از برنامه‌های طرح‌ریزی شده طی هفت روز، در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء(ص) بهره ببرند.
وی تصریح کرد: جشنواره یادشده به کوشش انجمن موسیقی استان در بخش‌های موسیقی سنتی، نواحی، ردیف دستگاهی و بازسازی ترانه‌های قدیمی گیلان برگزار می‌شود.
احمدی فر با تاکید به پیشینه غنی گیلان در راستای فرهنگ و هنر بیان کرد: همزمانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر یک مهمانی هنریست و هیچ گروه موسیقی خارج از این فضا نیست و تلاش شده در این میهمانی همه سلیقه های موسیقیایی مجال اجرا داشته باشند.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اهداف و ماموریت‌های مشخص‌شده در آئین‌نامه برگزاری جشنواره و شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.
1881 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي فجر چهل سالگي انقلاب گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین در این ویدئو خوانندگی یکی از شرکت کنندگان برنامه صداتو را می بینید که صدایی بسیار شبیه به محسن چاوشی دارد. او گفته است که علاقه داشته محسن چاوشی از طریق این برنامه صدای او را بشنود.

کد خبر 840969 برچسب‌ها موسیقی ایرانی خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - محسن چاوشی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • همزمانی ماه رمضان و نوروز انرژی انسان‌ها را زیادتر می‌کند
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است