Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@08:13:43 GMT

کاهش ۱۰ درجه ای دما در برخی مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۴۰۴

کاهش ۱۰ درجه ای دما در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی از کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور در روز چهارشنبه، اظهار کرد: بیشترین کاهش دما بین ۸ تا ۱۰ درجه در شمال‌شرق رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی بیان کرد: امروز در استان‌های سمنان، خراسان‌ شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه شرقی استان‌های یزد و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید خواهیم داشت که در بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی با بیان این که امروز همچنین مناطق مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج خواهد بود، افزود:  در ارتفاعات و نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز مرکزی و شرقی کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش برف و باران کاهش ۱۰ درجه ای دما هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری است و بارش باران استان را فرا می گیرد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان طی چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می شود در کنارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به ضوعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: ذدمای هوای استان کاهش یافته و شاهد هوای سرد صبحگاهی خواهیم بود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6063416

دیگر خبرها

  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود
  • برف بازی در بهار در آذربایجان شرقی
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه