Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی Mi 9، پرچمدار جدید خود را امروز (۱ اسفند ۱۳۹۷) همزمان با معرفی گلکسی S10 سامسونگ به صورت رسمی رونمایی کرد.

پیش از برگزاری این مراسم، شرکت سازنده این گوشی تصاویری همراه با جزئیات Mi 9 را منتشر کرده و مشخصات کلیدی آن را اعلام کرده بود که اطلاعاتی را در رابطه با نمایشگر، دوربین و پردازنده این دستگاه نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، Mi 9 دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با وضوح تصویر +HD از جنس AMOLED است. قسمت بالای پرچمدار جدید شیائومی یک ناچ قطره‌ای شکل دارد و طبق گفته مدیران این شرکت از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند. همچنین اعلام شده است که این گوشی با تنوع حافظه رم ۱۰ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

طی این مراسم تأیید شده است که ضخامت حاشیه قسمت پایینی دور نمایشگر می ۹ (به اصطلاح چانه گوشی) تنها ۳.۶ میلی متر است، که این عدد دو میلی متر از ضخامت زیرین نمایشگر ویوو X23 که ماه پیش معرفی شد کمتر است. همچنین مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که نمایشگر این مدل ۹۰.۷ درصد از فضای جلو گوشی را پر کرده است؛ صرفا جهت یادآوی می‌توانیم متذکر شویم که این نسبت در می ۸ پرچمدار پیشین شیائومی تنها ۸۳ درصد بود و در مدل آیفون XS Max نیز نمایشگر ۸۴ درصد از پنل جلویی گوشی را پوشانده بود. نسبت ۹۰ درصدی صفحه نمایش به بدنه گوشی یک رقم قابل احترام محسوب می‌شود که بیانگر حاشیه بسیار باریک در می ۹ است.

شیائومی می ۹ دارای دوربین سه‌گانه است که قدرت سنسور‌های آن به ترتیب ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسل است. این شرکت در چند توئیت توضیح داده است که این دوربین‌ها به چه صورت کار می‌کنند. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سنسور اصلی این دوربین است که تصاویری با رزولوشن‌های بین ۱۲ و ۴۸ مگاپیکسل را ارائه خواهد داد. این حسگر دارای دیافراگم عریض f/1.75 است و سنسور دوم دستگاه هم به دیافراگم f/2.2 و زوم اپتیکال 2X مجهز شده است. دوربین سوم نمای فوق‌العاده عریض ۱۱۷ درجه را پیشنهاد می‌دهد و دیافراگم آن مانند سنسور دوم f/2.2 خواهد بود. دوربین این دستگاه قادر است از ویدئوی سوپر اسلو موشن پشتیبانی کند. سنسور دوربین سلفی Mi 9 قدرت ۲۰ مگاپیکسلی دارد و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران این گوشی باکیفیت خواهد گذاشت.

در این مراسم اعلام شد که Mi 9 دارای اسکنر اثر انگشت ارتقا یافته در زیر صفحه نمایش خود است. این سنسور اپتیکال اسکنر اثر انگشت ۲۵ درصد سریع‌تر از نسل‌های قبلی استفاده شده در گوشی‌های شیائومی عمل می‌کند.

گوشی Mi 9 دارای نسخه‌ای به نام اکسپلورر (Explorer) است که مجهز به دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود است، نسخه‌ای که برای Mi 8 هم در نظر گرفته شده بود و به بازار عرضه شد. این نسخه دارای پنلی شفاف است که اجزای داخلی دستگاه را به وضوح نشان می‌دهد. حافظه رم این دستگاه هم نسبت به نسخه معمولی خود بیشتر است و میزان آن به ۱۲ گیگابایت می‌رسد. این گوشی قرار است در مراسمی جداگانه در چین معرفی شود.

پرچمدار جدید شیائومی دارای یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با استفاده از شارژر ۲۰ واتی خود از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. مدیر شرکت شیائومی در مراسم معرفی می ۹ اعلام کرد که مدل پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارای قیمت ۳ هزار یوآنی در چین خواهد بود. نسخه اکسپلورر این پرچمدار در چین قیمتی معادل ۴ هزار یوآن خواهد داشت. این نسخه دارای رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی است.

طی این مراسم اعلام شد که این گوشی دارای یک مدل ارزان قیمت هم خواهد بود. این مدل Mi 9 SE نامیده خواهد شد. مدل ارزان قیمت می ۹ دارای نمایشگر ۵.۹۷ اینچی از جنس AMOLED است و یک حسگر اسکنر اثر انگشت زیر آن قرار دارد. Mi 9 SE همچنین یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود دارد.

بیشتر بخوانید: تصاویر گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی منتشر شد

انتهای پیام/

شیائومی پرچمدار جدید خود را با Snapdragon 855 معرفی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 دارای یک نمایشگر دیجیتال LED است و برای علاقه‌مندان به چای و دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، Mijia که زیربرند شیائومی است، یک کتری هوشمند به نام Mijia Health Pot N1 را معرفی کرده است که همه‌کاره و مقرون‌به‌صرفه است و از کیفیت مناسبی برخوردار است، این محصول دارای بدنه شیشه‌ای شفافی است که شامل یک سیلندر دمنده فولادی ضدزنگ ۳۰۴ در قسمت وسط آن است که نیاز به فیلتر جداگانه هنگام تهیه دمنوش‌ها را از بین می‌برد.

ظرفیت کتری هوشمند یادشده ۱.۵ لیتر است و از یک نمایشگر دیجیتال LED بهره می‌برد؛ همچنین، به لطف ویژگی کنترل دما هوشمند این اطمینان را ارائه می‌دهد که نوشیدنی‌ها در دمای مناسب آماده می‌‏شوند، یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول گرم باقی ماندن برای مدت ۱۲ ساعت است.

قیمت کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 تقریباً ۱۴ دلار ارزیابی شده است، این محصول برای افراد علاقه‌مند به چای یا دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

کد خبر 745359

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد