Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلبریتی‌ها اغلب اوقات برای حضور در یک فیلم جدید، عکس‌های تبلیغاتی، یا یک موزیک ویدئو ظاهر خود را تغییر می‌دهند. اما بعضی از ان‌ها هم همیشه یک نوع ظاهر را ترجیح می‌دهند، برای همین وقتی عوض می‌شوند در معرض توجه قرار می‌گیرند. برای همین فکر نمی‌کنیم کسی بتواند مثلا مدونا یا جیجی حدید را با موی کوتاه تصور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مطلب عکس‌هایی از سلبریتی‌ها را می‌بینید که ناگهان ظاهر خود را تغییر اساسی دادند و دوستدارانشان را شگفت زده کردند:

۱۰. مدونا
مدونا وقتی کار خود را آغاز کرد مو‌های مشکی داشت. او از آن موقع چندین بار ظاهر خود را عوض کرد: از مو‌های مشکی تا مو‌های بلوند کوتاه و بلند که تبدیل به ویژگی اصلی چهره او شد. اما اخیرا این خواننده تصمیم گرفته که دو باره کلا با چهره‌ها جدید ظاهر شود و طرفداران خود را شوکه کند.

۹. مگان فاکس
مگان فاکس به خاطر با در فیلم جدیدی به نام Jangsa-ri ۹.۱۵ با مو‌های مشکی خود خداحافظی کرد! او قرار است در نقش «مارگارت هیگینز» اولین زن گزارشگر زنی که به خاطر مناظرات خارجی برنده جایزه پولیتزر شد را بازی کند.
  ۸. جیجی حدید (Gigi Hadid)
احتمالا برایتان غیرممکن است جیجی حدید را با ظاهر جدیدش برای تبلیغات کمپانی پرادا بشناسید. مو‌های خیلی کوتاه و ابرو‌های خیلی کمرنگ ظاهر این مدل را زیبا و لطیف کرده است.
  ۷. نائومی کمپبل
ما آخرین بار نائومی کمپبل را در هفته مد ۲۰۱۹ پاریس دیدیم. این سوپرمدل با مو‌های بلند خود خداحافظی کرد و مدل مو‌های جدیدش ظاهر او را جوان‌تر نشان می‌دهد. او ۴۸ سال دارد، اما مانند دختری در اواسط دهه ۲۰ زندگی دیده می‌شود.

۶. جان تراولتا
این بازیگر ۶۴ ساله در سال جدید تصمیم گرفت به طور کامل مو‌های سرش را بتراشد. همه ظاهر جدید جان تراولتا را دوست داشتند:، چونکه در صفحه اینستاگرام این بازیگر هزاران نفر از طرفداران گفته اند که با این ظاهر عالی شده است.

  ۵. متیو مک کانهی
به سختی می‌توانیم متیو مک کانهی را با ظاهر جدیدش برای فیلم The Beach Bum بشناسیم. او موهایش را کامل بلند کرده و ظاهر هیپی‌ها را دارد.
  ۴. کیت هرینگتون
ما که همیشه کیت هرینگتون را با نقش و چهره جان اسنو شخصیت سریال بازی تاج و تخت می‌شناختیم، برایمان سخت است به چهره جدید او عادت کنیم. او در زمان اکران How to Train Your Dragon: The Hidden World با چهره جدیدش همه را غافلگیر کرد.

  ۳. کایلی جنر
ما بالاخره به مو‌های بلوند خیلی روشن کایلی جنر عادت کردیم. اما او رنگ موهایش را دوبار عوض کرد: در سال ۲۰۱۹ او هم رنگ موی مشکی و هم آبی را امتحان کرد!

۲. زاک افرون
این بازیگر در جشنواره فیلم ساندس با مو‌های بلوند و کوتاه حضور پیدا کرد. از روی لایک‌ها و کامنت‌های پیج زاک افرون به این نتیجه می‌رسیم که او با مو‌های جدیدش جذاب‌تر شده است!
  ۱. سوفی ترنر
این بازیگر بریتانیایی شهرت خود را مدیون بازی در سریال بازی تاج و تخت می‌باشد. او رنگ مو‌های مو‌های قرمز را عوض کرده و حالا ظاهری کاملا متفاوت دارد.  
    منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی سلبریتی ها هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها

به گزارش «تابناک»، رضا صائمی در عصر ایران نوشت: طی چند روز گذشته که خبر بیماری ترانه علیدوستی  در شبکه‌های اجتماعی به اصطلاح ترند و وایرال شده شاهد انتشار انواع و اَشکال عکس‌هایی بوده‌ایم که از طریق فوت‌و‌فن فتوشاپ یا تمهیدات هوش مصنوعی، او را بر تخت بیمارستان نشان می‌دهد که هر بار یکی از بازیگران یا چهره های سرشناس در کنارش ایستاده است.

     یکی از مهم‌ترین عکس‌هایی که دست‌مایۀ این جعل‌های فتوشاپی قرار گرفته است مربوط به بستری شدن «الناز شاکردوست» است که ظاهرا سر صحنه یکی از فیلم‌ها مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود و برخی از بازیگران در آن زمان به عیادتش رفته بودند.

    در یکی از این جعل‌های فتوشاپی، سر ترانه علیدوستی را به جای الناز شاکردوست گذاشته‌اند و سر حمید علیدوستی پدر ترانه را به جای مهران مدیری! جالب این‌که آن‌قدر این جعل ناشیانه است که حتی موهای مهران مدیری را بر صورت پدر ترانه علیدوستی ( که خود نیز به عنوان ستارۀ پیشین فوتبال شهرت و محبوبیت دارد) گذاشته بودند یا به این فکر نمی‌کردند حمید علیدوستی لباس زمستانی به تن دارد که با هوای بهاری اکنون همخوانی ندارد.

سمت چپ: واقعی: مهران مدیری و الناز شاکر دوست/ سمت راست: جعلی: حمید علیدوستی و دخترش ترانه

 آنچه بر تاسف این سندرم فتوشاپ‌سازی می‌افراید، استفاده برخی از صفحات سینمایی و خبری در اینستاگرام و تلگرام از همین عکس‌ها و اخبار جعلی است که حتی به اخلاق حرفه‌ای خود هم پای‌بند نیستند و بدون آزمودن صحت خبر به انتشار آن دست می‌زنند.

   این حجم بالای تولید اخبار و تصاویر جعلی، صرفا برای جذب فالوئر بیشتر و منافع مالی و کاری برآمده از آن صورت گرفته و مصداقی از بی اخلاقی رسانه‌ای است و یا بی اطلاعی و ساده‌انگاری.

   البته زندگی سلبریتی‌ها و کنج‌کاوی برای کشف رخدادهای آن، در همه جای دنیا وجود دارد اما جعل عکس و خبر برای جلب فالوئر و دنبال‌کننده بیشتر را نمی‌توان ذیل فرهنگ هواداری قرار داد.

    به نظر می‌رسد این سندروم ناشی از نوعی اختلال عاطفی در بخشی از جامعه ماست که نیازمند توجه‌اند.  ‌توجهی افراطی که برای جلب نظر دیگران به خود، به جعل خبر دست زده و با خبرسازی‌های کذب، کمبود توجه خود را جبران و ارضا می‌کند. ظهور و گسترش هوش مصنوعی و کاربرد عمومی آن هم بر شدت این سندرم افزوده و شاهد جعل انواع و اقسام عکس و ویدئوهایی هستیم که اغلب با تصویری از سلبریتی‌ها گره می‌خورد و به تولید محتواهای کاذب و جعلی می‌انجامد که صرفا به مثابه تمهیدات سودجویانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

   واقعیت این است که پاپاراتزی‌ها هم در جهان رسانه‌ای، قواعد و قوانین خود را دارند و در دایره اخلاق حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. آنچه در شبکه‌های اجتماعی ما به واسطه فناوری‌های نوین دیجیتالی صورت می‌گیرد نوعی دست‌کاری در واقعیت است و می‌تواند مصداق فریب افکار عمومی به مثابه جرم هم تعریف شود. این جعل‌سازی‌ها نه نتها به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌کند بلکه زیست فردی سلبریتی‌ها را هم دچار مخاطراتی می‌سازد.

     اگر بخواهیم این رخداد را در یک خوانش کلی‌تر جامعه‌شناسانه مورد تحلیل قرار دهیم باید آن را مصداقی از گفتمان ابتذال بدانیم که متاسفانه بر زیست-مجازی ما حاکم شده و سلامت روایت و سلامت روانی را تهدید می کند.

    گاه برخی از این محتواهای ساختگی مصداق شوخی و کمدی است که صرفا برای خنده و سرگرمی تولید می‌شوند و همه کارکرد آن را می‌دانند مثل شوخی تصویری که چند سال پیش با عباس جدیدی در گرفتن عکس سلفی شده بود اما جعل عکسی که در ارتباط با خبر بیماری ترانه علیدوستی صورت گرفته نه شوخی کردن با خبر که شوخی گرفتن خبر و اطلاع رسانی بود و می‌تواند آسیب‌های اجتماعی گزنده‌ای در پی داشته باشد و اخلاق عمومی را در سراشیب سقوط قرار دهد. سوء استفاده از شهرت فقط  توسط افراد مشهور صورت نمی گیرد بلکه گاهی با شهرت آنها صورت می‌گیرد و این هشداری است تا بفهمیم در جهان رسانه‌ای امروز، رعایت اخلاق رسانه‌ای ضرورت بیشتری دارد.

دیگر خبرها

  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه