Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد طهرانی » روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال روستایی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 72 طرح مصوب در بانک های عامل پرداخت شده که فرصت اشتغال برای 150 نفر به استناد سامانه کارا در این شهرستان فراهم شده است.
وی اظهارداشت: این میزان پرداختی بیش از تخصیص اعتبار حدود 100 میلیارد ریالی به خمین است که نشان از همکاری و موفقیت بانک های عامل در جذب و پرداخت تسهیلات مذکور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خمین تصریح کرد: با وجودی که اعتبار تخصیصی مرحله دوم در بخش اشتغال پایدار روستایی تاکنون به بانک های عامل ابلاغ نشده اما، پرداختی بانکها بیش از اعتبار تخصیصی در مرحله اول است.
طهرانی افزود: بقیه منابع تسهیلات پرداختی از اعتبارات شناور و جذب اعتبار از سایر شهرستانهایی که اعتبار تخصیصی را جذب نکردند تامین شده است.
وی بیان کرد: 17 طرح مصوب و آماده پرداخت به میزان 83 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان ثبت شده است.
فرماندار خمین ادامه داد: برای مرحله دوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی این شهرستان 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
طهرانی افزود: در صورتی که هر شهرستانی نتواند اعتبار تخصیصی را جذب کند منابع مالی به شهرستانی تعلق می گیرد که در این زمینه موفق و تسهیلات بیشتری را پرداخت کرده است.
فرماندار خمین گفت: طرح ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از مهمترین طرح های دولت در زمینه اشتغال است.
وی بیان کرد: تسهیلات بر اساس رسته های پر اشتغال در حوزه های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان پرداخت می شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 40 هزار نفر آن ساکن روستاها هستند.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان مرکزی اشتغال صنعت کشاورزی منابع مالی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال 1402 به 66 هزار و 461 پرونده به مبلغ 137 هزار و 333 میلیارد و 10 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده 28 هزار و 113 میلیارد و 520 میلیون ریال برای 44 هزار و 363 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ 64 هزار و 479 میلیارد و 501 میلیون ریال جمعاً بابت 50 هزار و 918 فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد 6 هزار و 740 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ 3 هزار و 633 میلیارد و 891 میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ 39 هزار و 469 میلیارد و 448 میلیون ریال به 25 هزار و 150 فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی