Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - معاون فرماندارپلدخترگفت: با توجه به پایان سال جاری و آغاز سفرهای نوروزی متکدیان سطح شهر جمع آوری شوند.

به گزارش ایرنا، علیرضا ملکشاهی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی متکدیان سطح شهر پلدختراظهار داشت: پدیده تکدی گری علاوه بر این که چهره، سیما و منظر شهر را نازیبا و مخدوش می کند، برخی آسیب های اجتماعی و نارضایتی شهروندان را نیز به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت جمع آوری متکدیان درسطح شهر پلدختر تاکید کرد و افزود: برخی از متکدیان غیربومی هستند که وجود آنها در سطح شهر در شان این شهرستان نیست که باید توسط شهرداری و با همکاری نیروی انتظامی و بهزیستی جمع آوری شوند.
معاون فرماندار پلدختر با بیان این که براساس قانون، تکدی گری جرم محسوب می شود، بیان کرد: متکدیان در چهارراه ها، تقاطع و گذرگاه های این شهر با سو استفاده از عواطف، احساسات و عقاید مذهبی مردم اقدام به پدیده شوم اجتماعی تکدی گری کرده که این امر باعث عدم اعتماد مردم به نیازمندان واقعی می شود.
ملکشاهی اضافه کرد: با توجه به روحیه مردم در کمک به افراد مستحق که به شایستگی وجود دارد از شهروندان می خواهیم به هیچ وجه به متکدیان کمک نکنند.
وی ادامه داد: باید با فرهنگ سازی، حس ترحم شهروندان نسبت را به متکدیان از بین برود و مردم نباید بدون آگاهی انفاق کنند.
رئیس اداره بهزیستی پلدختر نیز در این نشست گفت: متکدیانی که در این شهر اقدام به تکدی گری می کنند مجهول الهویه نیستند بلکه با بررسی های به عمل آمده آنها کولی و غیربومی و زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قراردارند که با این وجود دست به تکدی گری می زنند و علاوه بر نازیبا جلوه دادن چهره شهر نارضایتی شهروندان را نیز در پی دارد.
عبدالرضا پاپی الوار بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها برای جمع آوری متکدیان تاکید کرد و افزود: طرح جمع آوری متکدیان تا قبل از پایان سال جاری در شهر پلدختر حمایت چند جانبه دستگاه های متولی را می طلبد.
7273/7272

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمع آوري متكديان متكديان پلدختر معاون فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، یوسف علوی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطره و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، افزود: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان، تصریح کرد: تاکنون در استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

کد خبر 745388

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم