Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران با تاکید بر بکار گیری نیروهای بومی در شرکت ان جی ال این شهرستان گفت: این شرکت ها باید استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات فراروی توسعه شهرستان های دهلران، دره شهر و آبدانان که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: شرکت ان جی ال یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذار در شهرستان دهلران بوده که با 28 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های کلان شهرستان شد و افزود: تامین خوراک پتروشیمی دهلران توسط ان جی ال 3100 تامین می شود لذا این مساله تسریع و تسهیل در روند اجرای پروژه مورد را دوچندان می کند.
فرماندار دهلران با اشاره به اینکه 70 درصد نیروهای بکار گیری شده در پتروشیمی دهلران بومی هستند، گفت: نیاز است این روند نیز در ان جی ال این شهرستان محقق شود.
وی با تاکید بر چهار خطه کردن مسیر دهلران - اندیمشک -مهران، افزود: با توجه به تردد زائران عتبات عالیات از این مسیر و از طرفی بازارچه و مرز چیلات در آینده نزدیک لذا تسریع در عملیات اجرایی از ضروریات است.
عسگری به فعالیت کارخانه سیمان دهلران و تولید روزانه یک هزار تن این محصول اشاره کرد و گفت: حل مشکلات کارخانه از طریق تهاتر مدنظر باشد.
عسگری با اشاره به سوابق این شهرستان مرزی در دفاع مقدس و عقب ماندگی ها بلحاظ سیمای شهری و روستایی نیز تصریح کرد: طبق برنامه 112 قانون برنامه ششم برای جبران عقب ماندگی ناشی از جنگ در این شهرستان مساعدت ویژه شود.
شهرستان مرزی دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است./6034
7175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرماندار دهلران نشست مشترك ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران