Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:48:39 GMT

برانکو: بخت اول قهرمانی در آسیا هستیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۶۱۲

برانکو: بخت اول قهرمانی در آسیا هستیم

سرمربی پرسپولیس گفت: پاختاکور بهتر از النصر بود و انتظار داشتم که این تیم پیروز میدان باشد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ که برای تماشای دیدار النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان به امارات رفته بود، در حاشیه تمرین پرسپولیس، درباره اولین حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا گفت: پاختاکور بهتر بود هر چند موقعی که بازی مساوی بود، النصر یک پنالتی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاختاکور تیم بهتری بود و انتظار داشتم که این تیم پیروز میدان باشد. اولین بازی ما هم برابر این تیم خواهد بود.

او ادامه داد: پاختاکور بهتر خواهد شد چون لیگ تیمشان بهتر خواهد شد. ما فینالیست لیگ قهرمانان هستیم و به عنوان شانس اول وارد میدان می‌شویم و از هیچ‌کس ترس نداریم اما در حالی که خودمان را برنده می‌دانیم، این را هم می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این افتخار است که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم. ضمنا به خاطر اینکه ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده است به این تیم تبریک می‌گویم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است