Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با اشاره به میزان گوشت توزیع شده در استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: در سال جاری حدود هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت‌های تعادلی در سطح استان عرضه شد.

وی افزود: هزار و ۴۰۰ تن از این مقدار، گوشت قرمز منجمد بوده و ۳۰۰ تن هم گوشت قرمز گرم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از توزیع گوشت مرغ منجمد هم خبر داد و افزود: هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد هم از طریق فروشگاه‌های بزرگ در سطح استان توزیع شده است تا همه جمعیت سطح شهرستان تبریز و شهرستان‌های تابعه را پوشش دهد.

یوزباشی تاکید کرد: در حال حاضر نیز ۲۰ تن گوشت گرم در اختیار شرکت پشتیانی امور دام استان قرار گرفته تا به صورت روال تصمیم گیری شده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خودرو‌های سیار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به قیمت گوشت‌های عرضه شده تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان، گوشت قرمز گرم ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در پایان عنوان کرد: سهمیه استانی به حدی مناسبی افزایش پیدا می‌کند تا بتوانیم هم سطح استان را پوشش بدهیم و هم فروشگاه‌های بیشتری را برای عرضه مستقیم گوشت‌ها تعیین کنیم.

 

انتهای پیام/ش

۱۷۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی توزیع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746281

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است