Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:05:35 GMT

عقده گشایی مس در روز تسویه حساب دست نشان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۶۵۴

عقده گشایی مس در روز تسویه حساب دست نشان

خوش بین ترین طرفدار مس کرمان هم پیش بینی نمی کرد این تیم در مصاف با قشقایی 5 گل بزند به خصوص که هفته ها بود گل نمی زد و برنده نمی شد.

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه برای بدبین ترین طرفدار تیم قشقایی هم قابل پیش بینی نبود به این خاطر که قشقایی در بازی های قبلی چنین شکستی را تجربه نکرده بود. مس کرمان در این بازی عقده گشایی کرد و همه گل هایی که در بازی های قبلی نزده بود در این بازی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهم در روزی که تیم را فرزاد حسینخانی هدایت می کرد و نادر دست نشان برای تسویه حساب با باشگاه مس به کرمان سفر کرده بود.

 

بدون توجه به جایگاه مس کرمان این تیم با رده دوم جدول سه امتیاز فاصله دارد و این موقعیت بدین معنی است که تیم مس کرمان دست کم به عنوان تیم دوم می تواند به لیگ برتر صعود کند. فرزاد حسین خانی که سال های سال در مس کرمان بازی می کرده و شاید هم در آینده بازی کند همیشه در سال های اخیر یک آلترناتیو برای مربیان مس بوده و دیر یا زود مربی مس می شد و البته موقعیت امروز بهترین موقعیت برای او بود. چون مس در بازی های آتی بیشتر میزبان است و در یک کلام شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. هر چند فرزاد در گام نخست نشان داد که رگه هایی از یک مربی خوب را دارد و می تواند کرمانی ها را به خواسته اشان برساند. حضور دوباره در لیگ برتر.

 

حالا کرمانی ها خاطرات تلخ هفته های پیش را فراموش کرده اند. مدام گل نزدن و امتیاز از دست دادن. مس با 5 گلی که به تیم قشقایی زد کامبک خوبی به بازی های لیگ یک داشت و از این پس می تواند برای صعود به لیگ برتر بازی کند.

مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها تشکیل و موضوعات ۱۶ بنگاه اقتصادی در خصوص تقسیط بدهی (امهال) در بانک‌های عامل و امور مالیاتی و... با زمینه فعالیت فرآورده‌های لبنی پیمانکاری و ... بررسی، مصوبات لازم و اجرایی تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه با اشاره به موضوعات و مشکلات تعداد ۱۳ بنگاه اقتصادی طرح و تصویب در کارگروه تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مسائل تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: در راستای رسیدن به جهش و توسعه تولید و افزایش مشارکت مردم و بخش خصوصی اقدامات و مجموعه فعالیت‌های ساختاری و توأم با برنامه‌ریزی‌های مدون ضرورت دارد.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر تقویت مشارکت مردمی، بهبود معیشت و شرایط اقتصادی در توسعه و کیفیت تولید افزود: حمایت از تولید داخل، جهش تولید، رفع موانع کسب و کار، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های کلان در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، اشتغال‌زایی، اتکا به توان علمی و پژوهشی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه صادرات، نوآوری و هوشمندسازی در صنعت، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و ... از جمله برنامه‌ها، سیاست و اقدامات مقتضی و لازم اداره صمت و دستگاه‌های ذیربط اقتصادی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • توقف نوشاد عالمیان در گام نخست تنیس روی میز قهرمانی جهان
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • نشان طلا سهم دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد