Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:50:50 GMT

قیمت گل در روز مادر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۶۶۲

 اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران درباره آخرین تحولات بازار گل در آستانه روز مادر اظهار کرد: در این ایام حجم تقاضا برای گل به شدت افزایش می‌یابد، چرا که در تقویم گل فروشی‌ها روز مادر یک روز استثنایی است.

وی افزود: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا، نبود سرمازدگی و فراوانی تولید انتظار می‌رود که نوسان چندانی در بازار گل در آستانه روز مادر اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی نرخ مصوب هر شاخه گل رز را ۱۰ تا ۱۲ هزار، لیلیوم ۳۰ تا ۳۵ هزار، آنتوریوم ۱۰ هزار، میخک دسته‌ای ۱۰ تا ۱۵ هزار و ارکیده ۲۰ تا ۲۵ هزار و نرگس ۶ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گل و گیاه تهران با اشاره به اینکه نرخ گل نوسان چندانی نسبت به سال گذشته نداشته است، بیان کرد: قیمت مواد اولیه و جانبی تولید و عرضه گل در یک سال اخیر بیش از ۲.۵ برابر رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه قابلیت نگه‌داری گل در انبار‌ها وجود ندارد، گفت: با وجود افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه و ملزومات نظیر اسفنج، پیاز گل، رمان و غیره گل فروشان مجبورند به سبب جلوگیری از ضایعات، با نرخ‌های پایین‌تر اقدام به عرضه در بازار کنند.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین تحولات بازار گل لاله و سنبل و سبزه در روز‌های پایانی سال تصریح کرد: با توجه به نوسان نرخ ارز و اختصاص نیافتن ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات گل، بدیهی است که قیمت گل لاله و سنبل نسبت به سال گذشته با نوساناتی در بازار روبه‌رو شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تقویم رشد رمان نرخ ارز ارز واردات بازار گل روز مادر قیمت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامنه نوسان بورس به حالت قبل بازمی‌گردد

بر اساس اعلام معاون سازمان بورس، معاملات بازار سهام از روز چهارشنبه بدون محدودیت دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد انجام خواهد شد و به حالت عادی باز می گردد.

به گزارش مشرق، سازمان بورس روز گذشته طی اطلاعیه ای از محدود شدن دامنه نوسان معاملات بازار در محدوده مثبت و منفی یک درصد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خبر داده بود.

در روز یکشنبه با دامنه نوسان مثتب و منفی یک درصد شاخص کل حدود ۱۱ هزار واحد افت کرد و در معاملات روز دوشنبه نیز با افزایش قابل توجه تقاضا شاهد رشد نسبی شاخص کل هستیم. حالا طبق اعلام جدید سازمان بورس محدودیت دامنه نوسان همچنان در معاملات روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

رضا عیوضلو، معاون نظارت سازمان بورس گفت: اگر ریسک‌های سیستماتیک بازار تا روز چهارشبه برطرف شود، دامنه نوسان در روز چهارشنبه به حالت عادی قبل باز می‌گردد و سازمان بورس با توجه به شرایط در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • روز سبز بورس تهران
  • دامنه نوسان بورس به حالت قبل بازمی‌گردد
  • اونس جهانی عامل اصلی نوسان بازار طلا و سکه در داخل
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۰۰
  • دامنه نوسان بورس، مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی یک درصد شد
  • نوسان قیمت دلار از ابتدای سال تا کنون/ نمودار