Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@08:50:13 GMT

شهباز شریف پس از آزادی ممنوع الخروج شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۷۲۰

صراط:

به نقل از جیو تی وی، وزارت کشور پاکستان با اعلام اینکه «شهباز شریف» رئیس حزب نواز هنوز به فساد مالی متهم است او را ممنوع الخروج کرد.

به گزارش تسنیم گزارش‌ها حاکی است شهباز شریف به دلیل داشتن اموالی که منبع تهیه آنها مشخص نیست و مجموع ارزش آن بیش از حقوق قانونی وی بوده است تحت پیگرد قضایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباز شریف هنوز نتوانسته دادگاه را در مورد منبع مالی خرید املاک و دارایی هایش قانع کرده و بی‌گناهی خود را ثابت کند.

به دستور وزارت کشور پاکستان شهباز شریف تا 30 روز آینده حق خروج از کشور را ندارد و باید به فکر اثبات بی‌گناهی خود باشد.

پیش از این نیز سازمان بازرسی پاکستان خواستار ممنوع الخروج شدن شهباز شریف شده بود ولی پس از آزادی وی از زندان فشارها علیه وی افزایش یافته است.

در حال حاضر شهباز شریف به قید وثیقه 20 میلیون روپیه‌ای از زندان آزاد شده و منتظر بررسی پرونده قضایی خود است.

گفتنی است رئیس حزب نواز و برادر نواز شریف در تاریخ 5 اکتبر 2018 دستگیر و 6 روز پیش با قید وثیقه آزاد شد.

کارشناسان پاکستانی در مورد آینده نواز و تداوم حبس شخص نواز شریف اظهارات ضد ونقیضی مطرح می کنند و برخی معتقدند وی به زودی آزاد خواهد شد.

در حال حاضر نواز شریف به جرم فساد مالی در زندان به سر می برد و قرار است 7 سال حبس را تحمل کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهباز شریف آزادی ممنوع الخروج صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام طباطبایی امام‌جمعه زارچ در آیین جشن گلریزان شهرستان زارچ گفت: بسیار نیکوست که هرسال در ایام ماه رمضان جشن‌های گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‌شود واین امر موجب گره‌گشایی از نیازمندان خواهد شد.    مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در این جشن گفت: هم‌اکنون در زندان‌های استان یزد ۴۸ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد حضور دارند که برای آزادی آنها مبلغ ۶۰ میلیارد تومان نیاز است.    مقبلی با اشاره به آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد در شهرستان زارچ در سال گذشته گفت: برای آزادی این تعداد محکومان مالی از زندان مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.   وی خاطرنشان کرد: در شهرستان زارچ نیز ۱ نفر مددجوی جرائم غیر عمد حضور دارد که برای رهایی وی، از بند مبلغ ۱ میلیارد تومان لازم است.    استاندار یزد در این آیین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: در شبی که به نام کریم اهل بیت نام گذاری شده بسیار پسندیده است که مردم در کنار مسئولین شادی را به اشتراک گذاشته و دست به دست هم با کمک‌های خود زمینه محکومینی را فراهم می‌کنند که به دلایل جرائم غیر عمد در زندان‌ها به سر می‌برند و از خانواده خود دور هستند.   در حاشیه این جشن، از اولین کتاب شعرِ شاعران شهرستان زارچ گردآوری شده به همت راضیه ابوترابی زارچی خواهر شهید والامقام" محمد کاظم ابوترابی" و کتابِ جان مادر نوشته به نویسندگی فاطمه ذاکری خواهر شهید محمد حسین ذاکری رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان