Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران معتقد است که بازیکنان تیم ملی نیاز به هماهنگی داشتند که در بازی با اردن برطرف شد و مایک رستم‌پور نیز در ترکیب ایران بازیکن خوبی است.

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی ظهر امروز (چهارشنبه) در جریان تمرین تیم ملی، درباره دو بازی تدارکاتی مقابل اردن به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی‌های خیلی خوبی بودند چون به ملی‌پوش‌ها کمک زیادی کرد تا شرایط بهتری را در تیم ملی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازیکنان دعوت شده به اردو بخاطر بازی در لیگ از نظر بدنی آماده بودند اما نیاز به هماهنگی داشتیم، این دو بازی برای برطرف ساختن چنین مسئله‌ای مناسب بود.

ملی‌پوش بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به پیروزی ایران مقابل ژاپن امیدوار بود؟ اظهار کرد: ژاپن تیم خوبی است ولی ما برای برد به زمین می‌رویم، ان‌شاءالله که بتوانیم بازی مقابل ژاپن را ببریم و صعود ایران به عنوان تیم دوم را قطعی کنیم.

او ادامه داد: ژاپن تیم منسجمی است اما روی این تیم کار کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوتش را شناسایی کرده‌ایم و برای برد بازی می‌کنیم.

جمشیدی در مورد کیفیت مایک رستم‌پور نیز توضیح داد: او بازیکن خیلی خوبی است، امیدوارم اگر در ترکیب تیم ملی قرار گرفت به تیم کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد جمشيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

محمودرضا امین اللهی رئیس هیات بسکتبال مازندران گفت: سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال پسران کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت آغاز و تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر برپا می‌شود.

او افزود: بیش از ۹۰ بازیکن و مربی از ۱۵ استان در این جشنواره ۴ روزه شرکت می‌کنند.

امین اللهی گفت: استان‌های حاضر در این جشنواره مازندران، گیلان، زنجان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، سمنان، اردبیل، البرز و خراسان رضوی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم