Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@20:14:02 GMT

كارشناسان آذكرون توسط ايساكو آموزش ديدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۸۵۲

كارشناسان آذكرون توسط ايساكو آموزش ديدند

پول‌نیوز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران‌خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد.
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز،  در راستای گسترش همکاری‌های صنعتی بین دو کشور ایران و آذربایجان، شرکت ایران‌خودرو با همکاری سایت نفت‌چاله در شهر باکو به مونتاژ خودروهای دنا و دنا پلاس تحت عنوان خودروی «خزر» پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ازاین‌رو با همکاری مدیریت آموزش و مدیریت صادرات ایساکو، دوره‌های آموزشی کامل و جامعی در خصوص محصولات فوق و فن‌آوری‌های نوین آن‌ها، به مدت 105 نفر ساعت، برای نیروهای فنی شرکت آذکرون، نماینده ایـران‌خـودرو در آذربایجان برگزار شد.

 سرفصل آموزشی این دوره‌ها شامل نحوه عملکرد و تعمیرات ترمز ABS، موتور ملی EF7، گیربکس خانواده BE، اکسل عقب خودرو، سیستم انژکتور، برق و الکتریکال، سیستم الکترونیک و مالتی پلکس، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه عیب‌یاب خودروی دنا بوده است و در تمامی سرفصل‌های مذکور، اصول عملکرد، نحوه دمونتاز و مونتاژ، تنظیمات مجدد و پیکربنـدی، آیتم‌های مهم در خصوص سـرویس و نگهـداری، عیـب‌یـابی و اسـتفاده از ابـزار مخصوص مرتبط در هر بخش به کارآموزان توضیح داده شد.

هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها به‌روزرسانی و ارتقاء دانش فنی کارکنان شرکت آذکرون و بهره‌برداری از تأثیر آن در رضایت مشتریان و حفظ و ارتقاء بازار در این منطقه بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو ایساکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

دهقان فرماندار بافق در این نشست گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش