Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:38:21 GMT

تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض معاف شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۹۱۶

تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض معاف شدند

تهران- ایرنا- رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در جلسه امروز هیات دولت در راستای حمایت از گردشگری، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات مربوط به این حوزه از پرداخت عوارض گمرکی معاف شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی اصغر مونسان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: مصوبه امروز هیات دولت، خبر خوبی به ویژه برای توسعه پروژه‌های جذب گردشگری به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: از تمامی فعالان بخش گردشگری کشور باید قدردانی کرد، امسال هیچگونه افزایش قیمت در آستانه عید و ایام نوروز نخواهیم داشت و هتل ها با همان نرخ‌های قبلی به مردم، خدمات ارایه خواهند داد.
مونسان ادامه داد: ستاد سفرهای نوروزی برای ایام عید در همه استان‌ها تشکیل و برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است تا امسال هم بتوانیم برنامه‌های خوب و با کیفیتی در همه شهرها داشته باشیم.
به گفته وی برنامه‌های مفرح، شادی آفرین و امیدبخش در استان‌های سراسر کشور در ایام عید به اجرا گذاشته می‌شود.
معاون رییس جمهوری اظهار داشت: همچنین بسته‌های سفر ارزان قیمت هم امسال با قیمت‌های بوم گردی و بسیار مناسب ارائه خواهد شد و برای سفرهای زمینی، ریلی، بسته‌های ارزان قیمت سفر عرضه خواهد شد.
فراهنگ**9012**3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی میراث فرهنگی مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید و طبق تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳، دولت ۲ ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه‌خام اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: هیأت دولت مصوب کرد، عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وزیر اقتصاد یادآورشد: در بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال گذشته، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی وجود داشت و، چون سیاست حمایت از تولید ایجاب می‌کند که تخفیفات بیشتری در این زمینه داشته باشیم، باید از طرق دیگری مثل انتشار اوراق عمل کنیم که نیازی به افزایش مالیات وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز از اماکن تاریخی بازدید کردند
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران