Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ایتالیایی امید زیادی دارد که ایوان راکیتیچ را به میلان بیاورد.

طرفداری- اینتر علاقه زیادی دارد که در تابستان آینده، ستاره های لالیگا را به اردوگاه خود بیاورد. پس از راضی کردن دیگو گودین، حالا نوبت ایوان راکتیچ، هافبک ۳۰ ساله و کروات باشگاه بارسلونا رسیده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپرت، بپه ماروتا و آسیلیو، مذاکرات اولیه را با بارسلونا انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اسپانیایی برای رضایت دادن به این انتقال ۴۵ میلیون یورو طلب کرده اما اینتر تمایل دارد که ۳۵ میلیون یورو پرداخت کند. اختلاف طرفین می تواند با قراردادن بند پاداش، حل شود. اینتر سال گذشته و قبل از ورود ماروتا، قصد داشت لوکا مودریچ را به خدمت بگیرد که پافشاری سران مادرید به عدم فروش بازیکن باعث شد که وی در اسپانیا ماندگار شود.

ایوان راکیتیچ در بارسلونا، بعد از کسر مالیات چیزی حدود ۵.۵ میلیون یورو در سال می گیرد و تا خرداد ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد. اینتر آماده است حداقل قراردادی ۳ ساله را به راکیتیچ پیشنهاد دهد. در ایتالیا، امیدواری زیادی وجود دارد که بعد از دیگو گودین، ایوان راکیتیچ هم راهی اینتر شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده

پرسپولیس برای صدرنشینی موقت، به پیروزی در دیدار با نفت‌آبادان احتیاج دارد.

پرسپولیس امیدوار به شکست نفت‌آبادان است.

نفت‌‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر هم قرار می‌گیرند و سرخ‌ها برای صعود موقتی به صدر جدول، امیدوار به پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر خلیج فارس

بازی: نفت‌آبادان-پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ورزشگاه: تختی آبادان

ترکیب نفت‌آبادان و پرسپولیس

نفت‌آبادان: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گولسیانی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد