Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:05:22 GMT

وحید نام‌نیک سرپرست پتروشیمی غدیر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۹۴۶

وحید نام‌نیک سرپرست پتروشیمی غدیر شد

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی مهندس وحید نام‌نیک، مدیر مجتمع پتروشیمی غدیر را به عنوان سرپرست این شرکت پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با حکم مهندس مخدومی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو، وحید نام نیک بعنوان سرپرست پتروشیمی غدیر منصوب شد.

نام نیک متولد استان خوزستان، شهرستان بهبهان در سال 1361 بوده و در بندر ماهشهر سکونت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نخستین مدرک کارشناسی خود را در رشته شیمی کاربردی در سال 1383 از دانشگاه آزاد ماهشهر اخذ کرده است.

وی همچنین دومین مدرک کارشناسی خود را در سال 1393 در رشته مهندسی شیمی اخذ کرده و هم‌اکنون دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی می‌باشد.

نام‌نیک که از زمان پروژه احداث پتروشیمی غدیر در سال 1384 در این شرکت حضور داشته است، سوابقی همچون کارشناس نصب و تجهیزات پروژه، سرپرست راه‌اندازی واحد VCM، سرشیفت واحد VCM، کشیک ارشد مجتمع، رئیس بهره‌برداری و رئیس خدمات فنی این شرکت پتروشیمی را در کارنامه خود دارد.

وی از آذر ماه 95 به عنوان مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی غدیر مشغول به خدمت می‌باشد.

انتصاب مهندس وحید نام نیک به عنوان سرپرست پتروشیمی غدیر نیز در راستای سیاست شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص جوانگرایی، بومی‌گزینی و توجه به ظرفیت‌های داخل گروه انجام گرفته است.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پتروشیمی تامین اجتماعی دانشگاه آزاد شیمی کارشناسی ارشد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟