Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:24:01 GMT

اردوی تدارکاتی تیم نوجوانان دختران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۰۲۴

اردوی تدارکاتی تیم نوجوانان دختران آغاز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال از روز 30 بهمن ماه، در مرکز ملی فوتبال جهت حضور در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا آغاز شده تا بازیکنان تمرینات نهایی خود را زیر نظر کادر فنی انجام بدهند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال روابط عمومی فدراسیون فوتبال فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  دبیر این همایش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این همایش ١٣ پنل تخصصی از جمله تاثیر انعطاف پذیری عصبی بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی و ملال جنسیتی در کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

دکتر عاطفه سلطانی فر ادامه داد: همچنین در این همایش ٩ سخنرانی با محوریت خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال های ابتدایی دوران کودکی در جهان، مبانی عصب شناختی اختلالات یادگیری، مغز در نقش یک قصه گو و بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می شود.

وی اضافه کرد: هر اندازه مشکلات روانپزشکی کودکان و نوجوانان زودتر تشخیص داده و درمان شود ،کودک می تواند از زندگی بهتری برخوردار شود.

دبیر سیزدهمین همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: شناسایی به موقع نشانه های این اختلالات و شروع زود هنگام مداخلات درمانی با توجه به انعطاف پذیری بیشتر مغز در سنین پایین اهمیت زیادی در اثر بخشی این درمان ها دارد.

سلطانی فر با بیان این که همایش روانپزشکی کودک و نوجوان تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: اهداف این همایش توجه به مشکلات عصبی - تکاملی کودکان و نوجوانان و بررسی آخرین یافته های علمی با تاکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد کودک و نوجوانان است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

 
 

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت