Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آیین گفت: انتظار است برگزاری این المپیاد کمکی برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشترکان برق در این استان باشد.
نادر تمیمی افزود: این المپیاد مهارتی با حضور 12 تیم از شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود که شهرستان های بوشهر و برازجان به ترتیب با 3 و 2 تیم بیشترین تیم شرکت کننده در این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر در هفت محور آزمون گروهی، رکوردگیری، تنظیم رله، صعود و فرود، تست ترانس، نجات فرد آسیب دیده و نصب کنتور برگزار می شود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با پایان این المپیاد سه تیم برتر معرفی و تیم نخست المپیاد نیز گواهی حضور در مسابقات منطقه ای را دریافت می کند.
تمیمی یادآور شد: این رقابت ها از سال 1395 آغاز شده که در سال ابتدایی تنها در بخش بهره برداری برگزار شد ولی از سال گذشته بخش های مشترکان و طراحی نیز به آن اضافه شده است.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سال گذشته در بخش منطقه ای و در حوزه مشترکان و بهره برداران رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
تمیمی اظهار داشت: این شرکت با رتبه هایی که در سال های گذشته کسب کرده در بین 10 شرکت برتر کشور قرار گرفته است.
وی ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر شرکت است که با فراگیری آموزش و مهارت می تواند پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزند.
تمیمی بیان کرد: در بحث آموزش و یادگیری شاید شرکت متقبل هزینه هایی شود ولی با توجه به اهمیت این مهم آموزش های ارائه شده کارایی بسیار مناسبی در پی دارد.
وی یادآور شد: در این ارتباط المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر نیز به دنبال افزایش مهارت های فردی و گروهی کارکنان برای بهبود کیفیت در خدمت رسانی است.
72126043/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر برق خدمات رسانی خدمت رسانی نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برداشت انواع ارقام گندم بذری از مزارع آبی استان در سطح چهار هزار و ۶۰۰ هکتار آغاز شد.

وی اضافه کرد: تهیه و تدارک بذور اصلاح شده در طبقات مختلف پرورشی، مادری و گواهی شده با ۱۲ رقم آبی و دیم توسط ۵ شرکت تولید کننده بذر در استان انجام می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم آبی و بالغ بر ۱۰۰ هزار هکتار به اراضی دیم اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از ارقام اصلاح شده مناسب اقلیم استان باعث افزایش عملکرد و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها و کاهش علف‌های هرز مزارع می‌شود.

توکلی خاطرنشان کرد: در این راستا پنج شرکت تولید کننده بذر برابر نیاز استان بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن بذر برای استفاده بهره برداران در سال زراعی آتی تولید می‌کند.

وی بیان کرد: ضریب نفوذ بذر در مزارع آبی استان ۱۰۰ درصد و در مزارع دیم بالای ۸۰ درصد است.

کد خبر 6084841

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • آغاز اردوی دوستی کشوری باحضور۴۰۰مربی هلال احمر به میزبانی زنجان
  • سنجش مهارت بيش از 30 هزار نفر در استان خراسان شمالی انجام شد