Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:04:16 GMT

برانکو: همه برابر قهرمان انگیزه مضاعف دارند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۰۷۷

برانکو: همه برابر قهرمان انگیزه مضاعف دارند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همه تیم ها وقتی برابر قهرمان به میدان می روند، انگیزه مضاعفی پیدا می کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ «برانکو ایوانکوویچ» در جریان تمرین سرخپوشان پایتخت در مورد همگروهی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: دیدار النصر امارات و پاختاکور را از نزدیک تماشا کردم و معتقدم نماینده ازبکستان عملکرد بهتری داشت و صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نخستین دیدار ما در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور است که قطعا تا آن زمان، حریف تیم بهتری خواهد شد. فینالیست قهرمانان هستیم و شانس بالاتری برای پیروزی داریم.
این مربی اهل کرواسی ادامه داد: از هیچ حریفی هراس نداریم و از آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا شادمان هستم و حضور در این رویداد مهم را افتخار می دانم.
وی در ادامه به اعضای تیم ذوب آهن اصفهان بابت برتری خارج از خانه مقابل الغرافه قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تبریک گفت.
برانکو با اشاره به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسان وجود ندارد، گفت: گروه ما و استقلال بسیار دشوار است. اگر می خواهیم مثل سال گذشته باشیم باید همه حریفان را ببریم و دستکم گرفتن آنان معنا ندارد.
این مربی موفق در ادامه تاکید کرد که سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار متفاوت تر از لیگ برتر ایران است.
وی در مورد بازی با عربستانی ها در زمین بی طرف، عنوان کرد: متاسفانه نمی توانیم با الاهلی در خانه بازی کنیم و این برای هواداران و باشگاه حیف است. در این مورد نمی توانیم تاثیرگذار باشیم و مساله ای است که کار را سخت می کند. البته به آن عادت می کنیم و واکنش مثبت نشان می دهیم.
برانکو در مورد صعود به نیمه نهایی جام حذفی، تصریح کرد: امروز بابت همین پیروزی به بازیکنان تبریک گفتم. پدیده به گونه ای بازی می کند که لایق توجهات زیادی است و معتقدم «یحیی گل محمدی» تیمی مدرن و بزرگ تشکیل داده است.
وی گفت: هر بازی بهتر می شویم و اکنون قبل از دیدار فینال باید یک فینال دیگر با سپاهان برگزار کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت «سیدجلال حسینی»، گفت: او مصدومیت مختصری دارد و نهایتا تا هفت روز دیگر به طور کامل آماده می شود.
وی در خصوص فشار بازی های پرسپولیس و برگزاری 25 دیدار در 100 روز، گفت:متاسفانه برنامه ریزی اینگونه است و کاری از دستمان برنمی آید. این مشکل برای همه بازیکنان است و همین برنامه فشرده سبب شد تا «حسین ماهینی» و «محمد انصاری» را از دست بدهیم. اکنون بازیکنان بیشتری داریم و سعی می کنیم ترکیبی ایجاد کنیم تا برای استراحت وقت داشته باشیم.
برانکو در خصوص ضربه پنالتی عجیبی که «علی علیپور» در دیدار با پدیده تبدیل به گل کرد، گفت: طرفدار اینگونه ضربات نیستم و همین ضربه را یحیی گل محمدی مقابل چین در نیمه نهایی جام ملت ها امتحان کرد که اگر گل می شد به فینال می رفتیم. این ضربات ریسک بالایی دارد و اگر گل شود بسیار زیبا خواهد بود.
وی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نیز، گفت: واضح است مقابل تیم قهرمانی، همه انگیزه مضاعف و دو برابری دارند، اما در سخت ترین شرایط هم ثابت کرده ایم که بهترین هستیم.
برانکو در پایان در خصوص مشکلات مالی اظهار نظری نکرد و از خبرنگاران خواست تا این سوالات را از مسئولان باشگاه بپرسند.
ورزشی**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تمدید فرصت معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی مخاطبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: آمار قهرمانان پیشنهادی معرفی شده از سوی مخاطبان عمومی این رویداد بالغ بر ۲ هزار مورد است.

وی با مطلوب خواندن استقبال از این رویداد در سطوح مختلف، گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا تمامی الگوهای آموزش و پرورش کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

منتشلو بر نحوه معرفی قهرمانان پیشنهادی نیز اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند مشخصات الگوهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت استان را از طریق پرس‌لاین به آدرس معرفی نمایند.

دبیر ستاد رویداد «قهرمان مدرسه» در کردستان با بیان اینکه با پایان یافتن فرصت ثبت قهرمانان پیشنهادی، جلسات کارگروه‌های اجرایی این رویداد در شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی پیشنهادها در کارگروه‌ها، ستاد استانی این رویداد قهرمانان واقعی را مشخص خواهند کرد.

منتشلو به گام پایانی این رویداد نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مختلف رسانه‌ای در آموزش و پرورش استان در سال اخیر، معرفی هنرمندانه قهرمانان مدارس از طریق سیمای مرکز کردستان و همچنین رسانه‌های ملی و استانی را در دستورکار این رویداد بیان کرد.

گفتنی است؛ فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده است.

کد خبر 6085053

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟