Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@15:36:50 GMT

بازگشت سید جلال به تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۰۹۹

به گزارش پارس نیوز، 

سیدجلال حسینی که در اواخر دیدار مقابل پدیده مشهد دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله شده بود و از زمین خارج شد، امروز در محل تمرین حاضر شد.

او که با دریافت ام آر آی در شرایط درمانی قرار گرفته، بعد از غیبت در تمرین ریکاوری بازی با پدیده امروز در محل حضور یافته است و باید دید نظر کادرپزشکی درباره شرایط این بازیکن چطور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشهد آسیب دیدگی زمین ام آر آی بازی آسیب دیدگی ام آر آی بازی پرسپولیس مشهد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمايى از پديده فرنگى: اسماعیلی طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن 67 کیلوگرم صبح امروز سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

اسماعیلی كه با نمايشى درخشان و اجراى فنون خيره كننده به فينال راه پيدا كرده بود، در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر 1 رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

در حالى كه نماينده ميزبان از تشويق تماشاگران هم بهره مى برد، پديده كشتى فرنگى ايران موفق به شكست او شد و سومين طلاى فرنگى ايران در آسيا را كسب كرد.

دیگر خبرها

  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • رونمايى از پديده فرنگى: اسماعیلی طلایی شد
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی