Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در مراسم آغاز فعالیت همزمان دو هزار کانون خادم یاران در مراکز استانهای کشور از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس، در مشهد افزود: در طرح خادم یاری رضوی همه دوستاران این حضرت و اهل بیت(ع) می توانند خدمت خود را در حرفه ای که به آن تبحر دارند ارائه کنند. دفاتر آستان قدس رضوی در همه استانهای کشور کار هماهنگی این خدمات خداپسندانه را برای عرضه به محرمان برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی ثبت نام کنند تا شرایط عرضه خدمات آنان به محرومان در سراسر کشور در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فنی و مهندسی، فضای مجازی، بانوان، سلامت و دیگر موارد مورد نیاز فراهم شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در چارچوب ارائه این خدمات غیرمنفعت گرایانه حول محور جلب رضایت امام رضا(ع) هم اکنون در سطح کشور هزاران نفر از اقدامات محرومیت زدایی بهره مند هستند و در آینده نیز این تعداد به میلیونها نفر خواهد رسید.
مدیر دفتر خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طرح تاسیس دفاتر کانونهای خادم یاری رضوی در سراسر کشور پس از صدور حکم مقام معظم رهبری خطاب به تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه واقعی به خدمت، خادم و مخدوم در این نهاد معنوی شکل گرفته است.
امین بهنام افزود: در این طرح افتخاری علاقه مندان از سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی آستان قدس رضوی به منظور ارائه خدمت خود برای طبقات محروم جامعه اعلام آمادگی کنند. این خدمات می تواند در حوزه های مختلف از جمله خانواده شهدا، امور قرآنی، حقوقی، مداحان، اردوهای جهادی، بانوان، سلامت، فنی و هندسی، توسعه فرهنگ و معنویت زیارت، وقف و نذورات و یا سایر رشته های مورد نیاز جامعه باشد که پس از ساماندهی توسط دبیران کانونها زمینه ارائه خدمات در جامعه فراهم می شود.
وی ادامه داد: تاکنون افزون بر 200 هزار نفر از سراسر کشور در این کانونها ثبت نام کرده اند و روند ثبت نام اقشار مختلف مردم در استقبال از این طرح خداپسندانه ادامه دارد.
همچنین در این مراسم حکم 30 نفر از مسئولان کانونهای خادم یاری رضوی توسط تولیت آستان قدس رضوی به صورت نمادین به آنان اعطا شد.
6070/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آستان قدس رضوی جامعه سید ابراهیم رئیسی مداحان مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز

ایسنا/مازندران مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: در ایام نوروز امسال تمامی مراکز بیمارستانی تابعه به جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت تمهیدات لازم را اندیشیده و در راستای ارائه خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، داروئی، اعمال جراحی اورژانس و غیره برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

دکتر سید رضا کاظمی نیا در گفت‌وگو با ایسنا از ارائه خدمات درمانی مستمر در بیمارستان‌های تابعه و معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در راستای تحقق اهداف عالی سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، توان علمی، عملی و سرمایه‌ای خود را بکارگرفته تا یاری‌گر دولت مردمی در اجرای طرح‌های زیر بنایی حوزه درمان باشد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به هم زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ملاحظات لازم برای مدیریت مراجعین به بخش‌های اورژانس بیمارستان در شیفت‌های عصر و شب نیز انجام شد.

کاظمی نیا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مسئولان، معاونان و رؤسای بیمارستان‌ها در بخش درمان تامین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت مستمر بر نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران خصوصاً اورژانس مراکز با رویکرد حفظ ایمنی بیماران، نظارت کامل داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی سریعا اقدام می‌نمایند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بیمارستان‌های تابعه در ارائه خدمات عملکرد قابل قبولی خواهند داشت تا موجب رضایت مردم باشند افزود: تمامی بخش‌های عادی و ویژه با ظرفیت قبل به صورت شبانه روزی فعال هستند و بخش‌های عادی نیز با ظرفیت بیش از ۵۰ درصد همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پزشکان کشیک در بیمارستان‌ها حضور مستمر داشته و پزشکان متخصص نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز مراجعین همواره در دسترس خواهند بود، خاطرنشان کرد: راستای ارائه خدمات سرپائی نیز درمانگاه‌ها در روزهای غیر تعطیل نوروز باز بوده و خدمات پاراکلینیکی  طبق روال قبل برقرار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی به منظور نظارت میدانی بر عملکرد بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان مازندران از بیمارستان‌های تابعه و طرف قرارداد بازدید بعمل آمده و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی، مستمری بگیران و مسافرین نوروزی قرار گرفتیم.

کاظمی‌نیا اظهار کرد: مجموعه بزرگ مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در تلاش است تا تمام توان خود را با توجه به شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات و زیر ساخت‌ها بکار گیرد تا گامی موثر در پیشبرد اهداف سازمان بر دارد و خدمتی ماندگار به جامعه هدف ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است