Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حبیب شهسواری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش علمداران عاشورایی افزود: رهبر معظم انقلاب نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی را به این دلیل که به خود معظم له برمی گشت، لحاظ نکرده اند.

وی، افزود: به شهادت تاریخ و مورخان عالم، تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که بعد از غیبت کبری در دنیای اسلام اتفاق افتاد، همواره یا یک روحانی یا چند روحانی شیعه به عنوان راهبر و مدیریت‌کننده این قیام علیه ظلم و ستم در تاریخ بوده و علمای شیعه و سنی در آن سهیم بوده‌اند و اوج این نقش‌آفرینی‌ها و تبدیل به عینیت یافتن انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ادامه داد: انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اولیه اسلام اهمیت دارد و مقام معظم رهبری در حضور مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه، فرمودند که شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، پیروزی انقلاب بود.

وی، افزود: انقلاب‌هایی در جهان بودند که بیش از ۴ یا ۷ سال دوام نیاوردند و ما در انقلاب اسلامی خود مفتخریم که باصلابت و سربلندی، کلام رهبر انقلاب را در کنار کلام امام خمینی(ره) تبیین کنیم.

سردار شهسواری، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بازیگران اصلی گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و انقلابی ماندن را در شرایطی که جهان استکبار به دنبال انقلاب‌زدایی است، تاکید کردند.

وی، اذعان کرد: نقش ولایت و رهبری در این بیانیه چون به خود ایشان بازمی‌گشت، اشاره نشده بود، ولی نقش ولایت فقیه همواره در انقلاب بی‌بدیل بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: به شهادت تاریخ و مورخان عالم، تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که بعد از غیبت کبری در دنیای اسلام اتفاق افتاد، همواره یا یک روحانی یا چند روحانی شیعه به عنوان راهبر و مدیریت‌کننده این قیام علیه ظلم و ستم در تاریخ بوده و علمای شیعه و سنی در آن سهیم بوده‌اند و اوج این نقش‌آفرینی‌ها و تبدیل به عینیت یافتن انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود و یکی از برکات خداوند متعال بود.

وی، بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که روحانیون همواره سپر بلای مردم بوده‌اند، محرومیت‌ها چشیده‌اند، اسارتها و تبعیدها دیده‌اند و آماج تهمت‌ها بوده اند.

سردار شهسواری، با اشاره به نقش علما و روحانیون در دفاع مقدس، گفت: روحانیون در دفاع مقدس در تشویق به حضور مردم در جبهه نقش موثر داشته و همچنین در تاثیر بر فرماندهان جنگ موثر بوده و شوق روحانیون به جهاد و حضور به عنوان رزمنده و فرمانده در صحنه رزم دفاع مقدس و نبرد نیز بسیار چشمگیر بو د.

کد خبر 4547778

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و وجود نعمت ولایت ما امروز کشوری مقتدر هستیم که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی افزود: چنانچه هر کشوری قصد تعرض داشته باشد با پاسخ محکم مردم و نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اگر سران کشورهای عربی بر اساس آیات و روایات و اهل بیت (ع) به دشمن شناسی توجه می‌نمودند امروز شاهد جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در قتل و عام کودکان و زنان و مسلمانان نبودیم.

وی ادامه داد: به فضل خدا و برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه و مردمی بصیر و وظیفه شناس و نیروهای مسلح مقتدر شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل هستیم.

کد خبر 6084632

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • رعایت حقوق بشر در ادبیات سعدی به خوبی تبیین شده است
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است