Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سال افزون تهیه کننده «بر خط شو» در توضیح ساختار این مسابقه گفت: «بر خط شو» در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده‌ها در ساعات شبانگاهی طراحی شده است. این گونه از مسابقه برای اولین بار در تلویزیون طراحی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بینندگان می‌توانند همزمان با شرکت کننده تلفنی، از طریق اپلیکیشن برنامه (با استفاده از تلفن همراه) به سوالات پاسخ بدهند و امتیاز کسب کنند و شانس شرکت به صورت تلفنی در برنامه را کسب کنند.

 تهیه کننده «بر خط شو» درباره نحوه شرکت در این مسابقه بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه «بر خط شو» باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامک برنامه ارسال کنند. همچنین علاوه بر این روش، افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را در اپلیکیشن برنامه کسب کنند علاوه بر شرکت در قرعه کشی، برای شرکت در مسابقه انتخاب خواهند شد.

سال افزون درباره مراحل مسابقه افزود:«بر خط شو» دارای مراحل گوناگون و جذاب است که پاسخ به سوالات عمومی «جورچین»، پیدا کردن روابط بین عبارات ، حدس اطلاعات مربوط به فیلم و ... از بخش‌های مختلف آن است.

تهیه کننده مسابقه «بر خط شو» درباره جوایز برنامه گفت: جایزه این مسابقه متغیر است، شرکت کننده بر اساس میزان موفقیت در انجام بازی‌ها امکان دستیابی به جوایز بیشتر را کسب می‌کند و با انتخاب از صندوق‌های جوایز می‌تواند، جایزه بیشتری دریافت کند. همچنین در پایان هفته از بین افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را از طریق پاسخ‌های صحیح در اپلیکیشن برنامه کسب کرده باشند جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

مسابقه تلفنی و زنده «برخط شو» کاری از واحد پخش شبکه پنج سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ مهمان خانه مخاطبان این شبکه می‌شود.

انتهای پیام/

«برخط شو» را امشب را از شبکه پنج ببینید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، شعار امسال این روز، «مالکیت فکری و توسعه پایدار؛ خلق آینده مشترک با نوآوری و خلاقیت» (IP & SDGs; Building Our Common Future With Innovation and Creativity) است.

️این مسابقه به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری در شبکه‌های اجتماعی برای همراهان کانون دارایی‌های فکری برگزار می‌شود.

مسابقه از روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود، و هر روز یک سوال در حوزه Geographical Indications) GI) نشانه جغرافیایی در صفحه اینستاگرام کانون قرار داده می‌شود و علاقه‌مندان تا روز بعد، پیش از انتشار پاسخ سوال، فرصت دارند تا به سوالات پاسخ دهند. پس از اتمام مسابقه، از بین افرادی که پاسخ‌های درست را در این مدت ثبت کرده باشند، جوایزی اهدا خواهد شد. برای آشنایی با مفهوم GI می‌توانید به نشانی B۲n.ir/u۲۴۰۰۷ یا B۲n.ir/k۵۴۲۰۴ مراجعه کنید.

روز جهانی مالکیت فکری ۲۰۲۴ فرصتی است برای کشف اینکه چگونه مالکیت فکری راه حل‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای را که برای ساختن آینده جمعی همه ما و فایق آمدن بر چالش‌های چند وجهی بسیار حیاتی هستند، تشویق و تقویت کند.

درک اینکه چگونه مالکیت فکری نوآوری را راهبری می‌کند، کلید پیشرفت توسعه انسانی و اتصال آن به اهداف پایدار برای آینده روشن همه گروه‌های جامعه است. مدیریت دارایی‌های فکری در پاسخ به مسائل جهانی و پیشبرد رشد و پیشرفت برای بهبود زندگی و حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است.

سازمان جهانی مالکیت فکری از سال ۲۰۰۰ میلادی، ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) مصادف با سالروز آغاز اجرای کنوانسیون تاسیس سازمان جهانی مالکیت فکری (۲۶ آوریل ۱۹۷۰ میلادی) را به عنوان روز جهانی «مالکیت فکری» انتخاب کرده است. این سازمان هرسال شعاری محوری را برای این روز اعلام می‌کند تا توجه جامعه را به آن موضوع جلب کند.

 

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم)
  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای