Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@17:42:39 GMT

امکان اینکه ترامپ مامور روسیه باشد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۱۸۴

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، اندرو مک‌کیب در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان در مورد اینکه آیا ترامپ می‌تواند مامور وابسته به روسیه باشد، گفت: من فکر می‌کنم چنین امکانی وجود دارد و فکر می‌کنم به همین دلیل ما تحقیقاتمان را شروع کردیم و واقعاً دغدغه این را دارم که ببینم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات ارتباط ترامپ با روسیه، کجا این نتیجه را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات نظرهای مک‌کیب بعد از آن مطرح شد که او در صبحتهای پذیرفته بود بعد از اخراج جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌ای از سوی ترامپ تحقیقاتی را درباره عاملیت ترامپ برای مسکو آغاز کرده است و همچنین گفت: هیچیک از ۸ رهبر ارشد کنگره آمریکا هنگامی که او در ۲۰۱۷ آنها را در جریان قرار داد مخالفتی اعلام نکردند.

او چند روز پیش فاش کرد: مقامهای ارشد دولت آمریکا درباره امکان کنار زدن ترامپ از ریاست جمهوری با استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی بحث کرده بودند و راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا چند بار پیشنهاد داد بود که به صورت پنهانی گفت وگوهایش با رئیس جمهور آمریکا را ضبط کنند.

مک‌کیب چندی پیش با دستور ترامپ در حالی که تنها چند روز تا بازنشستگی‌اش باقی مانده بود از کار اخراج شد و از زمان اخراج شدنش مکرر به ترامپ حمله کرده است. او همچنین تبدیل به یکی از اهداف مورد علاقه ترامپ در توئیتر شده و ترامپ بارها به مک‌کیب از بابت سو رفتار حمله کرده و گفته که مواضع مک‌کیب حاکی از وجود یک دسیسه بزرگتر علیه او در وزارت دادگستری آمریکا است.

مک‌کیب در حال حاضر در سفری برای تبلیغ کتاب جدیدش با اسم "تهدید" که در آن به شرح دوران کاری‌اش در اف‌بی‌ای و همچنین تعامل با مقامهای کاخ سفید و وزارت دادگستری پرداخته، به سر می‌برد.

مک‌کیب درباره جلسه‌اش با ۸ رهبر کنگره گفت: هدف از گزارش داده شده به آنها این بود که این رهبران کنگره دقیقاً بدانند ما چه کار انجام داده‌ایم. او که در زمان دادن این گزارش به کنگره مدیر موقت اف‌بی‌ای بود تاکید کرد که دستور به انجام این تحقیقات داد اما با اینکه به تنهایی آن را انجام داده مخالفت کرد و گفت: این طرح را با تیمش و همچنین با وکلای اف‌بی‌ای و در عین حال نزد راد روزنستاین مورد بررسی قرار داده است.

او تصریح کرد: من به کنگره گفتم که ما چه کار کردیم، هیچکس اعتراض نکرد و هیچ اعتراضی نه بر مبنای قانون و یا قانون اساسی و نه بر مبنای حقایق مطرح نشد.

ماه گذشته میلادی بود که روزنامه نیویورک تایمز اولین بار گزارش کرد که اف‌بی‌ای تحقیقاتی درباره امکان همکاری داشتن ترامپ با روسیه بعد از اخراج جیمز کومی آغاز کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال امروز در گزارشی نوشت: دولت آمریکا درصدد تحویل یک محموله تسلیحات نظامی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به اسرائیل است.

در ادامه این گزارش به نقل از مسئولان آمریکایی آمده است: این بزرگترین بسته کمک ها به ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه و نخستین کمک از زمان تشدید تنش‌ها میان تهران و تل آویو است.

بنابراین گزارش، این کمک ها جدا از بسته کمک های جدیدی است که از سوی کنگره آمریکا در حال بررسی است. کنگره آمریکا اخیرا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن آمریکا گلوله های تانک و خمپاره و خودروهای زرهی جدید تحویل رژیم صهیونیستی خواهد داد.

این در حالی است که دولت آمریکا شامگاه گذشته حمایت از رژیم صهیونیستی، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز طرح ارائه عضویت کامل به فلسطین را وتو کرده بود.

کد خبر 6082550 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد