Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@15:24:18 GMT

برقراری سالانه ۲۰ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۲۴۵

به گزارش الف، سردار حسین اشتری در همایش معاونت عملیات ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در زاهدان اظهار کرد: با حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عملیات روانی دشمن در ناامیدسازی مردم و تزریق سیاه‌نمایی در جامعه ناکام ماند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان "گام دوم انقلاب اسلامی" همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصریح کرد: بیانیه فرماندهی معزز کل قوا مبنی بر "گام دوم انقلاب" نصب العین ناجا در پیشبرد اهداف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات ناجا باید مبنای پژوهشی و تحقیقی داشته باشد

وی ادامه داد: توجه بر علم و پژوهش یکی از محورهای بیانات مقام معظم رهبری در این بیانیه است، معتقدیم هر چند مبانی علمی و پژوهشی طی سالهای اخیر در نیروی انتظامی تقویت شده اما همچنان همه اقدامات در نیروی انتظامی باید مبنای پژوهشی و تحقیقی داشته باشد.   

اشتری تصریح کرد: توجه بر معنویت و اخلاق نیز از دیگر موارد اشاره شده در "بیانیه گام دوم انقلاب" است، خوشبختانه وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورها توجه بر " معنویات" و " اخلاقیات" است اما باید آحاد فرماندهان و کارکنان برای تقویت این مهم تلاش مضاعف کنند.

تامین امنیت اقتصادی؛ راهبرد اساسی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این بیانیه موضوعات اقتصادی را نیز مورد اشاره و توجه قرار دادند، افزود: ما نیز باید در حوزه اقتصادی با مبارزه بی‌امان با هرگونه قاچاق برای حمایت از اقتصاد و تولید ملی کمک کنیم چرا که تامین امنیت اقتصادی یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: "عدالت محوری" و "مبارزه با فساد" سرلوحه و اولویت ماموریتی پلیس است و خوشبختانه نیروی انتظامی در این حوزه اقدامات مثمرثمری را به ویژه در شناسایی و دستگیری مفسدان اقتصادی انجام داده و این روند با قدرت ادامه دارد.

نقش تاثیرگذار عملکرد پلیس در ارتقاء اقتدار کشور و عزت ملی

فرمانده نیروی انتظامی افزود: با توجه به اینکه موضوع حفظ استقلال و عزت ملی نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این بیانیه بوده، باید تلاش کنیم به عنوان سربازان سبزپوش فرماندهی معظم کل قوا در هر شرایطی حافظ استقلال ملی باشیم، از طرفی همه ما باید بدانیم عملکرد پلیس در ارتقاء اقتدار کشور و عزت ملی بسیار موثر است.

وی ادامه داد: موضوع مرزبندی با دشمن نیز در بیانیه "گام دوم انقلاب" مورد اشاره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، باید توجه کنیم که در گفتار، رفتار و عمل مان مرزبندی ما با دشمن مشخص باشد، هر شخص و گروهی که در تقابل با نظام و انقلاب است، دشمن و خائن به کشور و مردم به حساب می‌آید.

اشتری خاطرنشان کرد: توجه بر سبک زندگی اسلامی نیز در بیانیه " گام دوم انقلاب" رهبری اشاره شده است، به عنوان پاسداران ارزش های انقلاب و حافظان نظم و انضباط در جامعه باید در تحقق سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی پیشگام و پیشقدم باشیم.

معاونت عملیات ناجا تسهیل‌گر اجرای ماموریتها باشد

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تشریح عملکرد یک ساله نیروی انتظامی یادآور شد: معاونت عملیات ناجا باید ایفاگر نقش کلیدی در اجرا و تحقق اولویتهای ماموریتی باشد و اجرای ماموریتها توسط این معاونت تسهیل شود.

اشتری تاکید کرد: طرحهای عملیاتی باید با برنامه، شفاف، عالمانه و توام با ابتکار عمل و نوآوری باشد، از طرفی لازم است برای اعتلای آمادگی‌های رزمی و عملیاتی پلیس به صورت ویژه برنامه‌ریزی و تمرکز کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تجمیع خطوط 110 از اقدامات مطلوب معاونت عملیات ناجا در سال جاری بوده است، افزود: این اقدام، صحت و دقت آماری را ارتقاء داد.

برقراری سالانه 20 میلیون تماس مردمی با سامانه تلفنی 110

اشتری با اشاره به برقراری سالانه 20 میلیون تماس مردمی با سامانه تلفنی 110، خاطرنشان کرد: سرعت عمل پلیس برای حضور در صحنه و میدان عمل به طور میانگین 7 الی 10 دقیقه است و باید تلاش کنیم که خدمات انتظامی به مردم بهبود یابد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: همکاری با سپاه پاسداران و بسیج نیز باید از اولویتهای راهبردی این معاونت باشد، از طرفی لازم است نقصها و آسیبهای ماموریتی و عملیاتی در راستای حفظ سرمایه‌های سازمانی به ویژه نیروی انسانی، احصاء و مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان، یادآور شد: بنده و هیئت رئیسه محترم ناجا به جِد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داریم و با حمایتهای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است و این روند دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: نهضت تامین مسکن کارکنان را از برنامه‌های سال آینده تعریف کرده‌ایم و آن را دنبال خواهیم کرد.

هجمه دشمن علیه نیروهای مسلح بیانگر کارآیی سپاه، ارتش، بسیج و ناجا است

اشتری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدسازی مردم هستند، گفت: همه با هم باید برای حفظ اقتدار و پیشرفت کشور تلاش کنیم و در این شرایط حامی یکدیگر باشیم، هجمه دشمنان علیه نیروهای مسلح بیانگر کارآیی سپاه غیور، ارتش دلاور، بسیج مردمی و نیروی انتظامی است.

این مقام عالی انتظامی با تاکید بر لزوم هوشیاری و هوشمندی در برابر توطئه‌های دشمن یادآور شد: شایسته است با روحیه انقلابی، جهادی و با تمام توان کار کنیم.

رونمایی از " رهنامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استانهای سراسر کشور "

گفتنی است، با حضور سردار اشتری؛ فرمانده، سردار حسین ساجدی‌نیا، معاون عملیات و جمعی از مدیران معاونت عملیات ناجا از "نقشه راه فرماندهی کنترل ناجا " و "رهنامه تاکتیکی فرماندهی انتظامی استانهای سراسر کشور " رونمایی و از مدیران برتر تقدیر شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانست و اظهار کرد: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

مرجع تقلید شیعیان، موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفه شما را مضاعف می کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می تواند در زمینه های مختلف بخصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید، حفظ حجاب را واجب دانست و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه ای برای دشمنان و معاندان می گردد.

وی با اشاره به شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام تصریح کردند: باید احترام این ایام رعایت گردد.

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس در طرح سلامت نوروزی
  • برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس با اورژانس کرمانشاه در طرح نوروزی
  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات