Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه گفت: طرح مرمت و بهسازی مجموعه آرامگاه دکتر محمد معین در کمیته ساماندهی زیرساختی کالبدی و میراث فرهنگی ستاد بازآفرینی این شهر به تصویب رسیده است.

ابراهیم نجفی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا، تصویب این طرح را با هدف توسعه فرهنگی منطقه و همچنین پاسداشت مقام علمی دکتر محمد معین ذکر کرد و با اشاره به اینکه عملیات اجرای این طرح پس از تصویب در کارگروه مسکن و شهرسازی استان و اختصاص اعتبارات لازم آغاز می شود، افزود: برای اجرای طرح بیش از 17 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده که بازنگری در محصور سازی مناسب آرامگاه ، درخت کاری ، سنگ فرش ، محوطه سازی ، مناسب سازی سالن های فرهنگی ، ایجاد مبلمان شهری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه های مندرج در طرح است.
وی یادآور شد: پیش از تصویب طرح مرمت و بهسازی آرامگاه دکتر معین در ستاد بازآفرینی شهرستان، اجرای آن در مصوبات گذشته شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه مورد بررسی قرار گرفته بود که نشان از ضرورت طرح یادشده است.
محمد معین نهم اردیبهشت ماه سال 1297 در شهر رشت و در خانواده ای از علمای روحانی متولد شد؛ این استاد فرهیخته در نهم آذر 1345 به سبب سکته مغزی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و در اثر همین عارضه، به کما رفت ور در نهایت 13 تیر سال 1350 وفات یافت و هم اکنون آرامگاه او ، در آستانه اشرفیه و در کنار رودخانه حشمت رود قرار دارد.
آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7287 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گيلان آستانه اشرفيه محمد معين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • رازهای شکارچیان آرامگاه
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟