Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:34:02 GMT

۲ هزار زندانی در البرز مشمول عفو رهبری شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۳۷۹

۲ هزار زندانی در البرز مشمول عفو رهبری شدند

سید عبدالله مرتضوی گفت: پیش بینی می شود تا آخرین روزهای اجرای بخشنامه عفو ۲۲ بهمن بیش از ۲ هزار نفر شامل عفو شوند و تعداد زندانیان آزاد شده به هزار و ۲۰۰ نفر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید عبدالله مرتضوی» از عفو 2 هزار زندانی در البرز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: براساس اجرای بخشنامه عفو 22 بهمن تعداد زندانیان آزاد شده در البرز به 1200 زندانی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندان های البرز با بیان این مطلب که عفو رهبر معظم انقلاب در سال جاری بی سابقه بوده است، افزود: 568 زندانی در قالب این طرح آزاد شده اند و 294 نفر دیگر هم تخفیف مجازات گرفته اند.

 

وی توضیح داد: در ندامتگاه مرکزی شهر کرج تا 30 بهمن ماه 607 نفر شامل عفو شده اند که از این میزان 457 نفر آزاد و 150 نفر دیگر در حبس و  یا جزای نقدی آنان تخفیف داده شده است.

 

وی تصریح کرد: از میان محکومان ندامتگاه فردیس نیز از میان محکومان تا 30 بهمن 122 نفر مشمول عفو قرار گرفته اند که از این میان 61 نفر آزاد و برای 70 نفر تخفیف مجازات در نظر گرفته شده است.

 

مرتضوی در پایان مطرح کرد: پیش بینی می شود تا آخرین روزهای اجرای بخشنامه عفو 22 بهمن بیش از 2 هزار نفر شامل عفو شوند و تعداد زندانیان آزاد شده به هزار و 200 نفر برسد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرلشگر باقری حادثه تروریستی زاهدان تشییع پیکر شهید خبرگزاری شبستان جشنواره موسیقی فجر بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر حضرت عباس سرلشکر باقری شهید مدافع وطن عفو رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، روابط عمومی جهاد کشاورزی بهمن اعلام کرد: بر اساس پایش‌ کارشناسان این مرکز از مناطق بهمن و صغاد آفت سن گندم در این مناطق به نرم مبارزه رسیده است.

بر اساس این گزارش، مبارزه علیه آفت سن گندم از پنج شنبه ۶ اردیبهشت به مدت پنج اجرا می شود.

گندمکاران برای سم پاشی مزارع از سموم دسیس به میزان نیم لیتر در هکتار و فنیروتیون یک لیتر در هکتار استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران