Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:51:37 GMT

جراحی بینی و تزریق بوتاکس در صدر جراحی‌های زیبایی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۴۲۴

جراحی بینی و تزریق بوتاکس در صدر جراحی‌های زیبایی

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حامد باطنی افتتاحیه کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک اظهار کرد: این کنگره یکم تا سوم اسفند ماه در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره شامل اولین کنگره زیبایی زنان و کنگره اعمال غیرتهاجمی در حوزه زیبایی است و تعداد زیادی جراحی زنده توسط اساتید برجسته در این کنگره برگزار و کارگاه‌های آموزشی را نیز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک در ارتباط با حوزه‌های علمی کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک گفت: یافته‌های جدید علم جراحی پلاستیک و زیبایی و ارائه آخرین تکنیک‌ها و مداخلات جراحی جهت بهبود روش‌ها و کاهش عوارض احتمالی با خدمات مناسب‌تر ترمیمی، زیبایی و بازسازی است.

به گفته دبیر علمی کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک و زیبایی، در این حوزه نواقص خلقتی مادرزادی و نازیبایی‌های هنگام تولد نیز مطرح می‌شود و از آنجایی  که تغییرات فیزیولوژی همچون بارداری و برخی بدخیمی‌ها می‌تواند سبب بروز نازیبایی شود در این کنگره به آن پرداخته خواهد شد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بیشترین مراجعات به جراحان پلاستیک و زیبایی را زنان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: البته مردان نیز به دلایل مختلفی گاهی مواقع کاندیدای جراحی‌های زیبایی هستند.

باطنی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر چند آمار قطعی وجود ندارد ولی بر اساس برخی از بررسی‌ها جراحی بینی در صدر جراحی‌های زیبایی‌های کشور است،‌ گفت: همراه با آن تزریق بوتاکس و فیلر شایع‌ترین آمارها را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام هر اقدام پزشکی باید از لحاظ جسمی مناسبت وجود داشته باشد،‌گفت: حتی تزریق فیلر و بوتاکس نیز در این زمینه مستثنی نیست چرا که هیچ عملی برای همه انجام شدنی نبوده و برخی از افراد که دارای بیماری‌هایی همچون بیماری سیستم عصبی و ضعف عضلانی هستند نباید بوتاکس برای آنها انجام شود.

کد خبر 4547801

منبع: مهر

کلیدواژه: جراحی پلاستیک کنگره علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی

مهدی پاسبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویزیت ۱۰۱ هزار و ۳۹۸ نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال ۱۴۰۲ گفت: در همین مدت ۱۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره مند شدند.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی با اشاره به انجام ۹ هزار و ۳۷۱ عمل جراحی در زمینه‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی و … در این بیمارستان اظهار کرد: در همین مدت ۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود ۲۶۸ هزار آزمایش برای بیش از ۳۴ هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۰۴ نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره‌مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره‌مندی ۳۱ هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

کد خبر 6081346

دیگر خبرها

  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل