Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ایجاد سد معابر از سوی برخی واحدهای صنفی در شهر آبیک تصرف معبر عمومی و دهن کجی به شهرداری است و باید بساط این موضوع از سوی پلیس ساختمان شهرداری برچیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای ترافیک و ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان آبیک اظهار کرد: مسئولان شهرستان آبیک لازم است لیست کشیکهای نوروزی را به فرمانداری ارسال کنند و در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز باید در سیستم ادارای خود حضور داشته باشند و ادارات به امان خدا رها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ارائه خدمات باکیفیت به مردم و مسافران در ایام نوروز از سوی مسئولان شهرستان آبیک افزود: باید بستری فراهم کرد تا مسافران و مردم در عبور از مسیر شهرستان آبیک خاطره خوش داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه گوشت قرمز رخ داده، نظارت اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان آبیک بر  یخچالهای محل نگهداری گوشت های رستوران‌ها، مجتمع‌های بین راهی و مراکز خدماتی تشدید یابد.

احمدپور اضافه کرد: شهرداری آبیک باید شرایطی را در شهر ایجاد کند که مردم متوجه شوند ایام نوروز امسال نسبت به گذشته تغییر و تحولاتی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری خاکعلی باید نسبت به رنگ آمیزی جداول و شست و شوی آنها اقدام کند و چهره ورودی و خروجی از شهر خاکعلی به سمت قشلاق، مورآباد و عبدل آباد از زباله‌ها پاکسازی شود.

این مسئول تصریح کرد: آتش نشانی شهر خاکعلی باید جدیت و  آمادگی کامل را برای حضور صحنه‌ها در زمان وقوع حوادث داشته باشد تا تجربه تلخ سال گذشته تکرار نشود و به طور مستمر در ایستگاه آتش نشانی حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود:  لازم است جایگاه‌های سی‌ان ، بنزین و گازوئیل در ایام نوروز، روزانه بازدید و مخازن آنها کنترل شود و نانوایی‌ها هم باید در شهرها و روستاها شیفت داشته باشند.

احمدپور ادامه داد: در ایام نوروز آمار تصادفات در شهرستان آبیک افزایش می‌یابد که تدبیر و برنامه‌ریزی لازم برای کاهش تصادفات از سوی پلیس راه و نیروی انتظامی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: از انجام حفاری‌ها با توجه به فرا رسیدن سال نو از سوی دستگاه‌ها باید جلوگیری شود مگر ضروری باشد یا اتفاقی رخ دهد و نیاز به حفاری باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از پل راه آهن شهر آبیک زباله‌های بسیاری ریخته شده که لازم است از سوی مسئولان مربوطه پاکسازی شود.

فرماندار شهرستان آبیک  با گلایه از ایجاد سد معابر در شهر آبیک از سوی برخی متصدیان واحدهای صنفی متذکر شد: ایجاد سد معبر، تصرف معبر عمومی و دهن کجی به شهرداری است و لازم است پلیس ساختمان شهرداری از سوءاستفاده برخی منفعت طلب   جلوگیری کند.

احمدپور مطرح کرد: پلیس راهور و شهرداری آبیک تصمیم جدی و قاطع برای جانمایی و جابه‌جایی پل عابر پیاده شهر آبیک داشته باشند و در هر مکانی که اولویت دارد، اقدام لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پلیس راهور ترافیک رنگ آمیزی سال نو مسافران 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان

تین نیوز

مدیرکل راه آهن تهران گفت: باتوجه به عبور ناایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه آهن، علی کاظمی منش، مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به عبور نا ایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

در این عملیات، خاک برداری به میزان ۱۰۰ مترمکعب و نصب ۱۲ عدد باکس بتنی پیش ساخته، انجام و کارهای تکمیلی صورت گرفت و با برنامه ریزی به عمل آمده هیچ تداخلی در سیر قطارها ایجاد نشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن تسهیل و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان، خطر برخورد با قطار نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان