Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : با ارائه این کد فنی، امکان صادرات محصول ماهی از مزارع شیلات استان به روسیه و آسیای مرکزی هموار شده است.
وی تصریح کرد : این استان با تولید سالانه بیش از 24 هزار تن ماهی قزل آلا ، تولید حدود 15درصد از ماهیان سردابی تولیدی کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غریب ، سرانه مصرف ماهی در این استان را 7 کیلوگرم عنوان کرد و گفت : سرانه مصرف ماهی در ایران 10 کیلوگرم و میانگین جهانی آن بالای 20 کیلوگرم است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از فعالیت 400 مزرعه پرورش ماهی دارای پروانه بهره برداری در سطح استان خبر داد و تصریح کرد : بیش از 90 درصد مزارع در حوزه سرشاخه های کارون قرار دارد.
غریب، از تولید و برداشت 700 تن ماهی پرورش در قفس طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان ماهی، با کیفیت مطلوب وارد بازار مصرف شده است.
به گفته وی ، با اجرای این طرح تولید ماهی در قفس برای 70 نفر بصورت مستقیم و 150 نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های کارون، زاینده رود و بخشی از دز است که سالانه با تولید 24 هزار تن ماهی سردآبی، این استان مقام نخست تولید ماهی قزل آلای کشور را دارد.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ایران پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری روسیه ماهی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ محمودی گفت: آغاز فصل کوچ عشایر به استان از ۲۵ اردیبهشت است و کوچ زودتر از موعد مقرر ممنوع است.
وی افزود: با توجه با بارش‌ها و آماده نبودن مراتع ورود بیش از موعد تخلف است.
چهارمحال و بختیاری پس از فارس دومین استان عشایر نشین کشور است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است
  • ممنوعیت کوچ زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مزرعه پرورش مار؛ فرآیند جوجه کشی تخم مار پیتون (فیلم)
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • مصرف روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین
  • تأمین و توزیع ۱۴۶ همت یارانه سوخت در چهارمحال و بختیاری