Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان بهارلو گفت: در نظام سلامت ۲ بحث عمده وجود دارد که یا با دادن سوبسید خدمات حداقلی به مردم بدهیم و یا با برون سپاری و درون سپاری کمیت فعالیت ها را بالا ببریم.

 

 

به گزارش خبرتکار سلامت خبرگزاری شبستان: «سید مجید موسوی موحد» در اولین نشست تخصصی واگذاری خدمات سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد گفت: بیمارستان بهارلو یکی از 16 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران است که یکی از بیشترین واگذاری ها را به بخش خصوصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بیمارستان بهارلو گفت: واگذاری برخی از فعالیت های سازمان، از فرصت ها و راهکارهایی است که در اصلاح نظام سلامت پیش بینی شده است. واگذاری ها در راستای کاهش تصدی گری در بخش دولتی بوده و امروزه واگذاری یک ضرورت است. و مشارکت بخش خصوصی در نظام سلامت می تواند چالش ها را کم کند. باید مباحث کارشناسی در این حوزه مطرح شود تا ما هم در کمیت و کیفیت نظام سلامت مداخله کنیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از مسایل مهم بیمارستانهای دولتی مسایل مالی و اصلاح تراز هزینه و درآمد است گفت: در نظام سلامت 2 بحث عمده وجود دارد که یا با دادن سوبسید خدمات حداقلی به مردم بدهیم و یا با برون سپاری و درون سپاری کمیت فعالیت ها را بالا ببریم.

 

موسوی موحد گفت: بیمارستان بهارلو قریب به 10 سال است که وارد فاز برون سپاری و واگذاری شده است و بیمارستان بهارلو بعد از 80 سال تاسیس مجالی برای عرضه کردن خود نمی دید و بیمارستان برای اینکه اصلاح، تجهیز و نوسازی شود به سمت واگذاری و برون سپاری رفت.

 

وی اظهار کرد: با هدف افزایش رضایت مندی و خدمات و رفتن به سمت توسعه بیمارستان بهارلو به سمت برون سپاری رفت. شما نمی توانید در یک مشارکت فقط مراکز و بخش های زیان ده را واگذار کنید. در بیمارستان بهارلو برای ایجاد بخش های جدید و نوسازی بخش ها به سمت بخش خصوصی رفتیم.

 

رییس بیمارستان بهرلو گفت: بهبود خدمات به مشتریان، کاهش تعداد کارکنان، ایجاد حسن رقابت، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت و کاهش ریسک از طریق مشارکت و تمرکز سازمان بر روی فعالیت اصلی را می توان برشمرد. ما به دنبال جذب سرمایه های بخشی خصوصی و اشتغال موثر هستیم.

 

وی افزود: بیمارستان بهارلو 3000 نفر مراجعه روزانه دارد که در منطقه 11 شهرداری قرار دارند و یک میلیون و هشتصد هزار نفر در این محل زندگی می کنند.

 

موسوی ادامه داد: آنژیوگرافی بیمارستان بهارلو با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ۲۰ میلیارد تومانی راه اندازی شده که تعداد 36 نفر پرسنل دارد. MRI و پزشکی هسته ای و رادیولوژی با هزینه های بخش خصوصی راه اندازی شده و فعالیت می کند. و در جمع 12 بخش پاراکلینیکی واگذار شده است. و روزانه تعداد زیادی بیمار اورژانسی از اورژانس 115 پذیرش می شود که حتی این بخش نیز تماما واگذار شده است. در آزمایشگاه تعداد شیفت ها به 3 شیفت رسیده است و از نقطه به سر به سری رد شده است.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر حضرت ام البنین سلام الله علیها حادثه تروریستی اصفهان سرلشگر باقری مقام معظم رهبری بیمارستان بهارلو موسوی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است