Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:36:45 GMT

نقش موثر مدیریت شهری دراداره بهتر شهرها

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۶۰۲

نقش موثر مدیریت شهری دراداره بهتر شهرها

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهرداراصفهان در حاشیه نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی  اظهارکرد: ایجاد تعامل بین دیدگاه‌های شهری شهرهای مختلف کشور و تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها از مهمترین اهداف برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس است، به طور حتم شنیدن و دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همایش مدیریت شهری و روستایی، کارشناسان درباره شهرهای هوشمند نقطه نظرات خوبی را مطرح کردند، افزود: در این همایش هم‌چنین یکی از کارشناسان درباره وصول مطالبات شهرداری ها از دولت سخنرانی و شهرداری اصفهان را به عنوان نخستین شهرداری موفق در این گونه اقدامات معرفی کرد و از شهرهای دیگر خواست که مسیر شهرداری اصفهان را ادامه دهند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی بعدازظهر امروز افتتاح خواهد شد، سپس گردهمایی شهرداران مراکز استان ها و گردهمایی معاونان عمرانی استانداری‌ها برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در راستای برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی قرار است گفتگوهایی صورت گیرد تا شهرداران شهرهای مختلف کشور از تجربیات هم اطلاع پیدا کنند، این مهم راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند. 

 

انتهای پیام/م

کسب تجربیات، راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: ۲۴ ایستگاه بازیافت پسماند ثابت شهر با همکاری سازمان پسماند شهرداری این کلان‌شهر با عنوان «جای ما اینجاست» نونوار شد.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از اکران یک دور تبلیغات شهری با موضوع فرهنگ‌سازی تفکیک تخصصی‌تر پسماندها، از اوایل بهمن سال گذشته با عنوان «جای من اینجا نیست» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست.

وی افزود: با استقبال خوبی از سمت شهروندان مواجه شدیم، در این راستا ۲۴ ایستگاه بازیافت پسماند ثابت شهر با همکاری سازمان پسماند شهرداری این کلان‌شهر با عنوان «جای ما اینجاست» نونوار شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: همان شخصیت‌های گالری شهری را چاپ کردیم و در نهایت در روزهای پایانی سال گذشته روی ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر نصب شد.

سجادزاده گفت: با توجه به کاراکتر سازی این طراحی‌ها و تبلیغات پسماند تعدادی از بنرهای گالری شهری در راستای فرهنگ‌سازی در اختیار مدارس قرار گرفت، همچنین جنبه فانتزی این طرح‌ها و بنرها موجب جلب رضایت کودکان می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع موجب بهینه‌سازی بنرها در راستای بهره‌برداری کامل از بنرهای شهر خواهد شد.

کد خبر 739089

دیگر خبرها

  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست