Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری که روز سه شنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اهتمام و پویایی مجموعه مدیران استان برای تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه کاره البرز، افزود: بر این اساس باید با احصا وضعیت کنونی به اتخاذ تدابیر لازم در جهت سرعت بخشی به این امور اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازدید های صورت گرفته از پروژه های مختلف استان و به دلیل پیگیری روند تحقق وعده های مدیران و پیمانکاران، تکمیل پروژه ها سرعت گرفته است.
دکتر شهبازی گفت: مدیران مربوطه باید پای کار باشند و روزشمار وعده ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند.

*تردد امن و آسان مردم البرز با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی محقق می شود
وی با اشاره به بازدید های صورت گرفته افزود: طی آخرین بررسی ها و تعهد پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج به طول 6 کیلومتر در ایستگاه پایانی قرار دارد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه تردد امن و آسان مردم البرز با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی محقق می شود، اضافه کرد: مترو کرج- هشتگرد که نیمه کاره رها شده بود و به دلایلی ادامه کار مسیر نبود، طی آخرین بازدید تدابیر لازم اندیشیده شد که آغاز به کار کرده و 300 متر باقی مانده تکمیل شود.
وی گفت: تعریض آزادراه تهران-کرج-قزوین از گرمدره تا حصارک طی 4 قطعه با پیگیری های 2 ماه اخیر آغاز شد.
دکتر شهبازی افزود: آزادراه شهید همت در البرز به طول 15 کیلومتر که از سال 88 تاکنون به درازا کشیده شده در ایستگاه پایانی قرار دارد و طی تعهد پیمانکار مقرر شد تا تیرماه 98 زیر بار ترافیک برود.

*تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرداری مورد تاکید است
وی عنوان کرد: از شهرداری کرج خواسته شد که آغاز پروژه های غیرضرور را تا زمان اتمام پروژه های نیمه کاره مهم استان کنار گذاشته و روند بهره برداری از طرح ها را تسریع کند.
استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، توجه مسئولان ملی به پروژه های راه سازی البرز جلب شده و در این رابطه وزارت راه و شهرسازی متعهد شد در پروژه کمربند شمالی کرج که از سوی شهرداری دنبال می شد 500 میلیارد تومان مشارکت کند.
وی با اشاره به تشکیل ادارات صمت در شهرستان های اشتهارد و فردیس افزود: احداث ساختمان استانداری البرز که از سال 88 بعنوان یک طرح روی زمین مانده، مورد پیگیری قرار نگرفته در دستور کار است و بزودی این امکان مورد کلنگ زنی قرار می گیرد. 

*ایجاد اردوگاه ماده 16 و کتابخانه مرکزی البرز کلید خورد
دکتر شهبازی خاطرشان کرد: از طریق رایزنی های صورت گرفته با توجه به ارتباطات نزدیک با مسئولان کشوری یک میلیارد تومان برای کمپ ماده 16 البرز که سال ها در دستور کار بود اعتبار مصوب شد که 500 میلیون آن طی نشستی با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه نماینده عالی دولت در استان، سیاستگذار است و پیگیری و اجرا به عهده مدیران می باشد، گفت: استان 3 میلیون نفری البرز فاقد کتابخانه بود که با جانمایی و اختصاص زمین به این امر، اکنون آمادگی کلنگ زنی این مجموعه را داریم.

*برای کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم پست و جایگاه اهمیت ندارد
دکتر شهبازی گفت: برای بنده بعنوان کارگزار نظام، پست و جایگاه اهمیتی ندارد بلکه به واقع معتقد هستم که باید مسئولیت محوله را فارغ از جایگاه به نحو مطلوب انجام دهم.

*از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مامور به کار شبانه روزی برای ایجاد بسترهای آرامش، امنیت و رفاه مردم در البرز هستم
وی افزود: از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مامور به کار شبانه روزی برای ایجاد بسترهای آرامش، امنیت و رفاه مردم البرز هستم و از مدیران زیر مجموعه ام نیز انتظار همراهی در این رابطه را دارم.

*مدیران با ارائه برنامه و فعالیت از جایگاه خود حفاظت کنند
استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی بیش از پیش به مدیرانی فعال، پویا و دارای برنامه نیاز دارد، ادامه داد: هر کس به جایگاه و پست خود علاقمند است با اقدام، برنامه و عمل خود از آن حفاظت و دفاع کند.

*به اتاق فکر و مشاوره عقیده راسخ دارم
وی با تاکید بر اینکه به مشاوره و اتاق فکر اعتقاد دارم، گفت: تمامی مدیران مجموعه باید با عملکرد خود پاسخگوی مردم باشند و برای ابهامات و سوالات افکار عمومی آماده ارائه مستندات لازم باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیران انتصاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی صبح چهارشنبه در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد اردبیل اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد ایده‌های خود را درباره «جهش تولید با مشارکت مردم» ارائه دهند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بر ارائه ایده از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد درباره تولید و به‌ویژه تولیدات فرهنگی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگیری در سال جهش تولید با مشارکت مردم ارائه ایده از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد درباره تولید و به‌ویژه تولیدات فرهنگی مورد تأکید بوده و هر کدام از این تشکل‌ها برای حوزه جهش تولید در رشته مربوط ایده داشته باشد، حمایت‌های لازم از آن به عمل می‌آید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل فعالیت‌های شاخص فرهنگی با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته از رشد ۴ برابری برخوردار است.

باقلاچی افزود: از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی کنگره بزرگداشت شهدای استان و رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ بود که با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته تنها استانی که در سطح کشور به واسطه فعالیت موسسات خیریه و مدیران اوقاف مورد تجلیل قرار گرفت، اردبیل بود که این موفقیت را مدیون تلاش پیشکسوتان این حوزه‌ها هستیم.

باقلاچی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مشارکتی تشکل‌های مردم‌نهاد که به‌صورت خیرخواهانه اجرا شد، حضور ۳۰۰ چشم‌پزشک و دندان‌پزشک نیکوکار در شهرستان محروم کوثر بود که خدمات رایگان پزشکی به‌مدت ۲۰ روز به اهالی این شهرستان ارائه کردند.

وی با اشاره به برگزاری هفته تشکل‌های مردم‌نهاد در اواخر مرداد، خواستار هماهنگی برای ارائه برنامه در این هفته و مناسبت‌های مختلف سال شد و تصریح کرد: روز اردبیل از جمله مهم‌ترین مناسبت‌های مرداد است و با توجه به تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر برگزاری برنامه‌های ویژه در این روز و هفته تشکل‌های مردم‌نهاد، لازم است اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد نسبت به ارائه طرح و ایده تا پایان اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از ابلاغ دو طرح نوآوری و نهضت مشارکت اجتماعی برای تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد و خواستار ثبت مشخصات تشکل‌ها در سایت مربوط شد.

باقلاچی گفت: این طرح‌ها با هدف افزایش مشارکت در ارائه ایده‌ها توسط تشکل‌ها اجرا می‌شود و ایده‌های قابل اجرا نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد و خواستار مشارکت تیمی اعضای هیأت مدیره تشکل‌ها در برگزاری کارگاه‌ها شد.

کد خبر 6080748

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا